Inlägg från: soffliggaren |Visa alla inlägg
  • soffliggaren

Vi är max 10 st i tråden Vi som är aktiva är Du,Jag och Satu Sv. Har jag glömt någon ? Men jag backar Glad

• soffliggaren

Mion du vet vad.. Jag har hittat en framtida blogg eller vad man ska säg om Glamour. Jag håller mig till den om jag vill veta Glad.

Hang on Mion. Du får inte lämna nu för du vet ju saker som jag säkert behöver svar på. Kram på dig !

• soffliggaren
    mion skrev 2012-04-25 13:04:03 följande:
    haha det är lugnt serien är ju så sjukt dryg men ännu värre om man vet vad som ska hända dock -s-
    Eller hur och jag kan lova dig att det jag vet är sååå långt framme så jag har glömt det när det väl är visning Glad.

Nåja det är för väl att Liam och Hope får ihop det nu. På tiden. Tycker Thomas ser lite slimig ut.. Jättevita tänder,för vita. Tycker däremot att Liam är väldigt fin. Tio år till på han så slurp Tungan ute

Sen undrar jag lite när Pam ska avslöjas.
  • soffliggaren

Steffy hamnade på sjukan. Hon slog i huvudet när hon körde efter dom andra. Ja dom kysstes och Liam fattade att Steffy vetat hela tiden. Sen va det som vanligt att trion Ridge med sina fruar pratade om sina barn. Dom fick reda på att Steffy låg inne.
    Liam ser verkligen beklämd ut över situationen. Bill är på väg till Cabo.
    Ja det var väl allt i det avsnittet. Det va lite tjatigt faktiskt idag men jag kände med Steffy när Liam bara rusar fram till Hope och tar hennes hand och springer i väg.
    Får han ligga denna gången Skrattande?

Tack men jag tror inte jag behöver för jag hittade Vikegårds uppdateringar. HanHon har Hem till gården, Glamour och en såpa till. Mycket bra.

• soffliggaren

Visst är den beadis.

Ja du Bill. Du förstår att det är ditt fel, va ! Blir så störd på han. När jag va 17 hade jag en kompis som jag strulade med. Han kunde inte kyssas och luktade illa i munnen. Han har likadan mun som Bill Glad. Det är över 20 år sedan men med Bills mun dök han upp.

Varför kan han inte dumpa Katie och dra med Steffy ? Jag missade lite när Bill var inne i rummet. Kysste/pussade han Steffy lite mer än man ska som svärpappa ? Lite mer ömsint ?

• soffliggaren

Han måste ångra sig som katten när det gäller Steffy.  Hahaha jag såg detta dagdrömmeri. Stackars Katie men hon måste väl tvivla inombords mer än vad som syns ?

• soffliggaren

Men du ! Det har jag också tänkt. Dom blir ju ett par på riktigt fast på tv Obestämdääää hur tänkte jag nu ?

Alla dess ljusmiddagar och sexiga underkläder med lätt porrmusik i bakrunden. Hahahaha dom är ju mer till sängs  i tv än vad dom är hemma Skrattande. Tänk att spela mot samma man i 15 år. Tror du dom har haft deeptalk på firmafesten ?

• soffliggaren
    TJ9 skrev 2012-04-28 16:22:00 följande:
    Ingen mer än jag som har koll på vad som händer i de senaste avsnitten som går i USA? Glad
    Tror att Satu Sv också har koll framåt.

Vi kan väl försöka hålla den spoilerfri Glad

Jag läser mig till framtiden.

Hahaha 46 år. Jösses. Kollar inte på den men är några av dåtidens skådisar med ?
Svar på tråden Glamour