Inlägg från: soffliggaren |Visa alla inlägg
  • soffliggaren

Glamour

Bra gjort av Katie men hon ska nog dra in på känslorna. Hon är för lättlurad. Bill vet att han kan köra med henne fast hon vet sanningen.
    Jag tror att Steffie är den som kan blåsa Bill och komma undan. Hon gjorde det för ett tag sen men det kom fram.

Tycker att den här satans kollektionen ska komma ut snart.Ett ständigt tjatande om Hope for the future.

Tänkte på Nick också. Han har ju legat med alla Logans snart Skrattande Donna är kvar men det får tiden utvisa. Bridget har ju också förlustat sig på båten. Mor ,dotter och två systrar !

Den här praktikanten stör mig lite. Varför är hon med ? Tror knappast att Donatella/Allegra Versace skulle prata kärleksbekymmer med en praktikant på kontoret.

Att jag bara bryr mig om detaljer Glad

Nytt spännande avsnitt hägrar !

• soffliggaren

Taylor Oskyldig.

Mion vad göra med min länkning ? Varför blir det inte  hit utan bara till mig själv ? Alla andra kan Gråter

• soffliggaren

Bill är en störd man . Bär upp sin fru och låser in henne Förvånad. Hon kommer inte begära skilsmässa.

• soffliggaren
    soffliggaren skrev 2012-05-11 13:26:25 följande:
    Jacquelines MacInnes Wood  debut new music video "After Houers"
    Detta skulle in hit via länkning. Är jag trög ?Skrattande måste jag lägga in detta i mina länkar först innan jag lägger ut det ?
  • soffliggaren

Ojojojoj Nu har du skitit i det blå skåpet Bill Skrattande

Tror ni Katie drar och får hon några pengar ?

• soffliggaren

Katie kom ner från tornet och säger sanningen. Bill ser lite bekymrad ut. Steffie blir knäckt och Liam drar till Hope. Steffie beskyller nu Bill för att ha förstört hennes äktenskap och säger till Katie att ert är nog också över. Liam tror inte på Steffie när hon säger att hon inte visste om proppen.

Brooke och Hope står på taket och ältar det sista. På det taket friade Liam till Hope. Blablabla och där står Liam och hör. Liam säger till Hope att han ser deras framtid och att han älskar henne.

Ja det var väl allt Satu Sv Glad

• soffliggaren

Näää jag är försiktig Skrattandeoch det är ingen som har frågat.

Min särbo har kollat med mig ibland men han tycker det är dåligt. Det blir inge bra då för det är bara jag som får gnälla av oss två.
    Jag vet att det brister i bland.

Jag är mer inne på vad Katie och Bill har för planer. Ska bli spännande.

Tror ni kollektionen kommer ut nu när Liam kommit tillbaka ?

• soffliggaren

Ridge hans polisonger eller ska jag säga polisongerna och Ridge.Skrattande Scarfen ligger så tillrätta lagd ut. Tur att dom alltid är inne.

Nu är det tjatit.

• soffliggaren

Så trött jag är på dom två nu, Ridge och Taylor. Stackars Brooke säger jag bara.
    Taylor ältar till förbannelse och Ridge den röven håller bara med. Det går så fort, varför det ?

Du och Ridge skulle gifta er men du blev brädad av Brooke. Du har även drogat Ridge en gång i tiden så han skulle älska dig ? m.m. Taylor back off !

Liam välj Steffi då får du ligga iallafall Glad

• soffliggaren

Hahahah dom  väntade så länge på att gifta sig att Liam drog till Steffi. Nu ska Hope  återigen vänta Förvånad. Taylor för faan hitta en karl !

Svar på tråden Glamour