Ledsen :'(
jag går igenom samma som du just nu och så du är inte ensam.
jag saknar själv någon att prata med iaf en som förstår vad man går igenom.
kram
jag går igenom samma som du just nu och så du är inte ensam.
jag saknar själv någon att prata med iaf en som förstår vad man går igenom.
kram
det hjälper att någon i ens närhet vet om det
det flesta av mina kompisar och min familj vet om att jag har svårt för att bli gravid pga pco:n och det är skönt att kunna prata om det med någon. jag pratar väldigt mkt med min mamma om det här för hon har varit med om samma sak nästan iaf, mina föräldrar hade jätte problem innan de fick mej så mamma vet ju hur det har varit! tror bara det blir jobbigare om man inte berättar det för någon, tala om vad det är för nåt och vad det medför och så, det gjorde jag med mina kompisar och det har varit jätte bra att tala om för de har förstått det här lite bättre då. 
har du ingen nära du kan prata med? det har inte varit så svårt för min del att ta upp det för någon, istället för att du säger nej när de frågar om du är gravid säg ist att du har pco så blir det bättre.
det här med att käka pregotime hur funkar det?
jag är överviktig och läkaren sa till mej att jag måste gå ner 15-20 kg innan mina ägglossningar kommer igång för jag har haft regelbunden mens innan jag började med min p-stav och sen när jag tog ut ås kom det ju ingen mens för det konstaterades då att jag hade pco.
måste man gå ner dessa 15-20 kg innan man kan börja med det??
tack så mkt ! :)
jag har rätt mkt övervikt väger 106 så måste ner till 100 för att ha gått ner 15 men får ta och köra på med vikten.
jo det aär ju ganska så bra att gå ner i vikt innan graviditet det är ju inte lätt att bära ett barn heller.
sen har jag en annan fråga och det är ju det här med mannens simmare, de har inte testat dom när vi var på kk för de var ju fel på mej. testade en killar sig lr hur ska man göra, bör väl tillägga att min sambo oxå har rätt mkt övervikt.