Inlägg från: Anonym (lejonmamma 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lejonmamma 2)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Detta kommer aldrig att gå över , jag önskar att du kunde förstå det du gjort.
    Ett nej är ett nej och betyder oftast det , NEJ alltså. Du har förstört en stor del av min dotterns liv. Jag önskar du skulle kunnat bete dej som folk och att det lilla vi såg av dej var den där snälla blyga killen. Men den där snälla blyga killen är inget annat än en våldtäktsman( ja man o man, kräk skulle jag vilja säga) min dotter mår så dåligt att hon inte vill leva pga dej, hade du bara slutat vid alla nej hon sa så kanske det funnits större hopp. Jag önskar dej allt ont och att du en dag får känna på samma smärta som hon känner. Jag hoppas hon klarar sej igenom detta och jag önskar att jag fått reda på hur du egentligen är som person mycket tidigare. Hoppas för din skull att jag slipper se dej nånsin mer, vet ej om jag skulle kunna hålla mej från att göra nåt riktigt dumt. Dottern vill dock inte detta ska komma frm utan förstår hur det kommer att se ut i rätten. Vem dömer till tjejens fördel när det gäller våldtäkter inom förhållanden? Usch va jag hatar dej! ja detta sms kommer aldrig skickas, måste skydda min dotter och jag tror denne kille inte fattat nånting av alla dumma saker han gjort. Han tror nog att nej betyder ja om man bara tjatar tillräckligt länge, han tror nog att tjejer gillar att ha sex storgråtandes före efter och under själva sexet . Nää detta önskar jag inte min värsta fiende men du är luft för mej så skulle du bli våldtagen skulle jag nog inte tycka det var så hemskt. paybacks a bitch

• Anonym (lejonmamma 2)

smset var till min dotters fd sk dreamboy

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!