Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Är du gravid?
Är du gravid?
Ska ringa dig och du som tror att skiten är över!!
Det gör fortfarande ont i mig att ni söp ner mig och sedan när jag var mera medvetslös än vid medvetande och lyfte bort mig till sängen drog av mig mina kläder och satte på mig som om jag vore nån docka. Förstår ni hur förnedrad jag kände mig efteråt och att ni kan ha mage och påstå att jag var med på det när jag grät under hela tiden och skrek att jag inte ville.
Ni förstår att en del av mig är förstört för alltid va?
Att jag inte vågar lita på nån och att jag inte kan lyckas slappna av vid sex för jag alltid är redo att fly om killen skulle få för sig att göra mig illa.
Fy fan för er!
Till mitt ex. Jag vågar inte stå för vad jag gör mot honom efter allt han har gjort mot mig. " detta är bara början på helvetet jag kommer ställa till. Du kommer få ångra allt du gjort ioch allt du sagt om mig. Alla slag jag fick och passet du rev sönder som gjorde mig arbetslös! Du har öppnat portarna till helvetet och du vet vad jag är kapabel till att göra. Inom två veckor kommer din nya fru att ha lämnat dig. Jobbet du precis har fått ska du blivit av med. Landet du bor i är i kris och din chef är pengar kåt så ert blir lätt.. Haha. Vänta du bara. "
Till mina älskade kollegor!!! Tack ni är världens bästa kollegor och det känns som att vi är en stor tajt familj! Love you!!
Till mitt ex du var otrogen eller så har sjukhuset gjort fel....
Till mitt jävla ex som är KORKAD och så jävla feg!!!
Vad i helvete är det som händer?! Hur jävla feg får man vara?! Du är 35 och beter dig som en jävla barnrumpa?! Haha, och ber mig dra åt helvete nät jag säger sanningen om dig?! Hur sjukt är inte det?! Då är man ju för fan feg, eller du måste ju vara efterbliven eller nåt för du saknar ju empati...... och inte fattar att man blir sårad när ens kille är otrogen..... men du tänker tyvärr inte logiskt! Behandla andra som du själv vill bli behandlad!!!
Nej, du kan inte förstå när du sticker huvudet i sanden hela tiden. Det senaste året har varit så jävla sjukt så det fattar inte du tyvärr!!!Nej, du ska spela pajas och sticka huvudet i sanden all the time. Sen kan jag ditt nummer utan till, men trodde du seriöst att vi ska lösa problemet att radera varandras nummer?! Haha, nej det kommer inte att gå just so you know that! Men det som har hänt finns ju för fan inte ens i din jävla värld..... men tyvärr är det ganska allvarligt just och vi har ett år på oss att reda ut det här.....
Går vidare nu. Äntligen har jag släppt dig.