• klogu

Brun barnvagn. Fint eller fult?

Jag har alltid varit emot bruna barnvagnar. Vet inte varför men de har inte fallit mig i smaken helt enkelt. Nu har jag däremot hittat ett kap på exakt den modell jag letar efter. Problemet är bara att den bara finns i brunt. Så vad säger ni. Fint eller fult? Ska jag ha is i magen och vänta lite och hoppas att nåt annat klipp dyker upp?

Egentligen borde jag inte bry mig om färgen så länge funktionen är bra. Men det går ändå inte att låta bli... 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brun barnvagn. Fint eller fult?
  • lövet2

Jag avskyr brunt och vägrar att ha bruna kläder t ex. Därför röstar jag förstås på fult!

• SjälvaJag

har haft det och det är megasnyggt med rätt nyans

• Trident5678

Jag röstar på fint, eftersom brun är en av mina favoritfärger. Men det beror på vilken nyans av brunt det är, förstås.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • hannis

Snyggt! Jag väljer gärna brunt, svart eller grått på barnvagnar. Har nu en svart och en brun.

• sarsparis

Jag älskar brunt på det mesta!!! Det är så snyggt att ha färgglada filtar och åkpåse sen. Klart du ska ha en brunvagn!!!

• Snäckan6

Fint!
    Har en Urban Jungle i chokladbrun som jag tycker är jättesnygg!

• kela81

är det rätt nyans är det superfint! Jag hade brun liggkorg till våran vagn, och så rosa eller turkosa filtar mm till...det var snyggt tyckte jag iallafall

***Älskade Signe,18 maj 2010***
  • MissOlsson

Älskar brunt och beiget(har själv köpt en beige)

• Mylove040811

Har en brio kombi i brunt kanon nästan som svart fast brun och man kan kombinera olika färger till den..

***Rebecca 041206 & Timothy 080304***
  • enlitenbitkaka

Jag gillar brunt Passar till allt, som en mjukare variant av svart. Kan göras 70-tal med lite orange, klassiskt med ljusblått och coolt med ex cerise.

Vad är det för vagn`?

Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • skrållanlillstrumpa

Vi valde en sand/brun bugga, jag är såå nöjd med den, men klarar själv inte av att bära just bruna kläder. Men jag å sambon var helt överens, jag gillar trots allt jord- och naturfärger :)
    svart känns rätt tråkigt men det funkar ju alltid. 

• Sannaslim

Har oxå köpt en sand/ brun bugga på blocket, var lite tveksam först men börjar vänja mig och som tur är kan man ju byta färg på den om det inte funkar i längden. Men brunt är svårt, vilken nyans / vagn är det?

• watership down

tycker brunt är fint, vi har brunt babyskydd. däremot är det ingen jättepraktisk färg, smuts syns ganska bra. men det gör de ju på många färger...

Svar på tråden Brun barnvagn. Fint eller fult?