• Anonym (ledsen)

Tjejer är så svartsjuka på mig, börjar bli less nu:(

Jag är medveten om att jag ser riktigt bra ut och allt, men jag är en snäll människa med känslor o allt bakom mitt utseende. Men inga tjejer vill ha med mig och göra. Vart jag än går får jag dödar blickar för jag får så mycket uppmärksamhet att det är äckligt!!, Jag är en person som är väldigt blyg säger inte mycket men ändå är jag så hatad:((( Är så ledsen. Det är väl inte mitt fel att jag ser bra ut!!

Vad ska jag göra när ingen vill vara min vän pga jag är för snygg:(((
  • Svar på tråden Tjejer är så svartsjuka på mig, börjar bli less nu:(
  • Anonym (såhär)
    Anonym (såhär) skrev 2011-10-25 10:13:37 följande:
    Du måste ju skoja. Inima är ett lysande exempel på hur en klassisk skönhet ser ut.
    WTF

varför använder du mitt nick?
  • Anonym

Det är knappast ditt utseende det beror på utan din attityd. I mitt kompisgäng finns det en sån där klassisk skönhet, riktigt jävla ont-i-ögonen-vacker. Hon uppskattas av både män och kvinnor eftersom hon även är vacker på insidan.

• Jakkolina

En person ser ut på tio olika sätt om du frågar tio personer,beroende på vilken relation dom har med personen.

Att du anser att du är snygg är en sak,men att ingen vill umgås med dig beror på något annat!

• MLT

Hur gör du när du försöker bli vän med någon?

• Dancia

Tjejer kommer alltid se varandra som rivaler, och det är för att de själva har dålig självkänsla. Vad någon tycker är skitsnyggt är kanske inte så snyggt i någon annans ögon. När jag gick på högstadiet hade jag väldigt stora bröst och blev "hatad" av de tjejer som inte kände mig på grund av att jag fick uppmärksamhet på grund av brösten. Det ingen visste (förutom mina riktiga vänner) var att jag hatade själv mina bröst, jag ville ha normala bröst för min ålder och inte ses som ett objekt av killarna. Efter mitt andra barn har jag nu opererat brösten och slipper "tuttstämpeln" och det känns så skönt.

Men vänner kan man alltid få, det handlar helt och hållet mest om hur man beter sig :)  

• Anonym
    Pyrro_b skrev 2011-10-24 10:12:45 följande:
    Få se en bild då....för jag har aldrig sett en sån människa i verkligheten

WORD!
  • likeabaws

Vill också se bild på en människa som är så vacker att ingen vill vara med henne! Ladda upp!

Jag är vacker med massor av vänner.
    Bild finnes självklart i galleri :)

• straw2008

Jobbade förut med en uberskön donna, lång smal vackert hår perfekt hy helt enkelt stöpt i rätt form (yvonne ryding på 80 talet korsad med en svan).

Hon hade helt klart inte svårt att få vänner för hon var så himla trevlig, sen tror jag absolut att det kan vara en del ångest då man går ut med henne osv då hon verkligen var stunning.....

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • undine

Är det någon som sagt det till dig eller spekulerar du bara i vad det kan vara?

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
  • Anonym (same same)

Och genast ser man prov på hur du har det... ;)

Alla börjar genast, som hygenor, att kasta sig över dig.

Det har inte med att göra att du är snygg, det har att göra med att andra känner sig mindre snygga.

Jag har samma problem.
    Ingen ser MIG för att jag, enligt omgivningen, är snygg och väldigt trevlig.

Mitt innersta är det sällan någon bryr sig om, i alla fall inte i början...
    Många vill vara nära och kompis för att själva få del i glansen :P

När jag skulle träffa min numera blivande make, så klädde jag ner mig, satte på mig det fulaste jag kunde hitta.
    Det var till och med så att min bästa väninna tyckte att jag var dum i huvet som var så ful.

Det visade sig vara det bästa draget :)
    Han har sedan talat om för mig att om jag ansträngt mig lite mer, så hade han inte vågat ta steget vidare...

Så hosta upp dig, det är inte fel på dig!
    Det är fel på omgivningen. Fortsätt vara dig själv, så får du riktiga vänner!!
    Kram

Svar på tråden Tjejer är så svartsjuka på mig, börjar bli less nu:(