Inlägg från: Karla79 |Visa alla inlägg
  • Karla79

    BIM 19 november

    Testade väääldigt negativt idag på äl+9 och ska försöka hålla mig till söndag nu.

  • Karla79

    Jag har fått ökade flytningar idag så nu tändes ett litet hopp... man blir ju knäpp av att sitta här och läsa trådar om symtom och jag försöker verkligen tänka på annat...

  • Karla79

    Fick ett ryck och testade igen med kvällsurin, såklart jättenegativt... vet inte varför jag gjorde det.

  • Karla79

    Idag har jag haft molvärk ett par ggr och har i flera dagar känt små stick runt äggledaren. Det får bli ett test imorgon.... äl+12 då. Man blir ju galen av det här med alla trådar om symtom. Blir det inget så får jag undvika familjeliv nästa månad

  • Karla79

    Nej jag vet inte när mensen ska komma, men det är 12 dagar efter äl (om det nu var äl jag hade, var helt säker), och lutealfaser brukar ju bara vara max 14 dagar. Jag har billiga tester från testlagret, hade tänkt kolla med cb digital om jag får positivt på de billiga. Jag känner ingenting, varken pms eller gravid

  • Karla79

    Nu fick jag nålstick som kanske var äggfästning! Inte helt omöjligt att jag hade rätt då med äl-smärtan förra måndagskvällen, säg att ägget släppte på tisdagen då har det gått 11 dagar.... kanske bara var ett väldigt segt ägg!

  • Karla79

    Molvärk här också, känns lite annorlunda, hoppas fortfarande! Har drabbats av testdjävulen... testat både morgon och kväll.... de här stickorna från testlagret kanske bara skapar beroende och inte funkar egentligen... ;)

  • Karla79

    Oj då, lycka till.

    Jag har världens molvärk och måste nog springa iväg på lunchen och köpa ett cb digital eller två.

  • Karla79

    Ångrar verkligen att jag började testa som en tok varje dag, det tar liksom bort den speciella känslan av att testa på något sätt... är det inte positivt imorgon så SKA jag hålla mig till på lördag! Jag känner mig verkligen gravid sedan jag fick den där äggfästningskänslan, illamående och molvärk av och till. Men det kanske är önsketänkande alltihop. Inte minsta skymt på stickan och ägget fäste i lördags kväll om det var det jag kände.

  • Karla79

    Dag 33 och fortfarande negativt test och ingen mens. Haft två cykler efter p-pillerstopp som var 30 resp 32 dagar, så nu är jag faktiskt sen. Ingen skillnad i symtomen, illamående av och till i två veckor nu plus lite molvärk ibland.

    Tråkigt Olgaisback, nya tag...

Svar på tråden BIM 19 november