• Blivande SuperMorsa

    Behöver ideer på en rolig helg för 2!!

    Jag behöver hjälp med ideer på vad man kan hitta på för roligt över en helg. Budget ca 5-600kr. Vi är två vuxna.

    En tanke jag har är att åka på spa...men skulle gärna vilja klämma in en konsert på lördag kväll. Frågan är då VILKEN konsert eller show???

    Skulle man kunna ta sig till tex paris eller någon annanstans över helgen går ju bra med.

    HAR NI NÅGRA IDEER??? =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-24 22:10
    Det ska stå 5000- 6000 kr!!!

  • Svar på tråden Behöver ideer på en rolig helg för 2!!
  • Pumpkin

    5-600 eller 5-6000? 5-600 räcker till en hyfsat trevlig middag på restaurang eller möjligtvis EN spabehandling...

  • Lacey

    Jag gillar Palma, och dit kan få billiga flygbiljetter. Härlig stad med underbar mat, bra shopping och bra nattliv, bl.a. Trevliga jazzklubbar. Sen är ju heller aldrig London fel! Annars kan jag rekommendera två nätter på hasseludden och riktigt skämma bort sig med flera behandlingar, god mat, kanske god japansk öl och sake. Mysigt nu är det börjar bli mörkt och kallt och man sitter ute i de varma baden. Annars så kanske idylliska Trosa och Trosa värdshus, eller Mariefred och gripsholms värdshus.

  • Lacey

    Åh, jag kan komma på fler. Men får bli bär jag kommer hem. Barnvakt åt en pigg nionmånaders tös just nu!

Svar på tråden Behöver ideer på en rolig helg för 2!!