• Binary

Normalt med så hårig fitta?

Anonym skrev 2011-10-25 14:22:55 följande:
    Väldigt intressant. Faktum är, (antagligen därför jag är så intresserad), att jag faktiskt tycker det är sexigt. Men samtidigt förundrad över hur hon kan vara så hårig. Man ser ju inte så många orakade fittor någonstans. Man har ju liksom också fått lära sig att det ska vara rakat så har blivit lite fundersam över mig själv som tycker att det är fint...
    Åt var och en sin egen. Tycker man att mycket hår på sin partner är ok och partnern själv gillar det, så why not?
    Jag menar, bara för att intejag personligen  vill ha mossa på racerbanan betyder inte det att jag anser att de som gillar hårigt har fel. Vad man finner estetiskt tilltalande är ju som många (men tydligen inte på FL) vet helt personligt. Jag håller inte med dig, men jag säger som sagt inte att din smak är fel av den anledningen.

Som dom säger på Burger King:
    Have it your way :-P
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Binary

jag känner väl spontant att jag inte riktigt kan säga fräscht eller ofräscht med just kroppsbehåringens mängd och längd. Det jag tittar på är snarare underhållet med tvål och vatten.

• Binary
    Anonym skrev 2011-10-25 14:46:34 följande:
    Jag har såklart inte heller någon åsikt om vad som funkar för dig och din partner - men vad jag vänder mig emot är att man måste (?) använda så nedsättande epitet om dem som väljer något annat än man själv?
    beror nog lite på vad man kallar nedsättande. För min del tycker jag snarare att det där är en omskrivning efterom parterns vaxning allmänt går under namnet "mossrivning" :-P Så det var mer tänkt som en humoristisk eufemism, men som sagt, åt var och en sitt eget
  • Binary
    Anonym skrev 2011-10-25 14:47:27 följande:
    En fråga till er som gillar rakat... har man kraftig hårväxt blir det snabbt stubb... stubb är otroligt oskönt att ha mellan benen tycker jag för egen del.  Vad tycker ni killar om att tjejen har stubb järmfört med att hon har hår?

Jag undrar också hur ofta alla tjejer som rakar sig rakar sig. Jag skulle behöva raka varje dag. Så mycket tid vill jag inte lägga på att vara hårlös för jag ser ingen vits med det. Jag tycker personligen att det är fult och ser konstigt ut.
    Som nämdes i en tidigare post, så använder min partner vaxning. Hon är inte heller en fan av kroppsbehåring och vaxning gör att det inte blir "stubb" som sådant vilket gör det mer skonsamt när det växer fram igen, åtminstone på henne.

Själv är det rakhyvel varannan dag. Det tar ett tag men i min lilla värld så är det värt det. Om jag däremot INTE skulle raka på ett par dagar, då blir det rivjärn under blixtlåset och det skaver som attens.
  • Binary
    Anonym skrev 2011-10-25 15:09:48 följande:
    Det är vad min sambo sagt också. Det är svårt att ta in bara eftersom allt man ser idag, porr, verkliga livet, är nästan hårlöst. Då är det svårt att tro att kvinnor kan vara så håriga. (därav att jag trodde min sambo var extrem).
    Trenden rakning påverkas ju av samhällets normer, där även porren spelar in. Modeller, skådespelerskor med mera och nu för tiden har intimiteten fått mer öppenhet vilket gör att rakning diskuteras och även då visas i porren. Dock är ju inte porren riktigt representativ för verkligheten eftersom det där försöks att skapa vissa "ideal" som inte riktigt passa verkligheten just av den anledningen att porren ska påverka vår fantasi.
  • Binary
    Anonym skrev 2011-10-25 15:14:40 följande:
    Vaxning är inget alternativ på mig som har kraftig hårväxt. Jag gjorde det en gång, det blödde som fan från varje hårsäck. Gör jag aldrig om. Att stå ut med blodvite och hårsäcksinflammationer för att vara hårlös känns...poänglöst. De som ogillar hår lär väl inte gilla sårskorpor och inflammationer mer än stubb heller. Varken snyggt eller skönt. De som gillar hår gillar mig som jag är och jag slipper allt krångel coh all smärta. 
    Aj, det kan jag förstå. Men rent krasst kan man se det så här med. Om någon inte gillar dig för att du råkar ha behåringen i behåll, då gillar du troligen inte den personen heller, hoppas jag. Jag menar oavsett åsikter om hårborttagning eller liknande, det är ju inte enbart muffen man är ute efter.... eller har jag fel? :-P
  • Binary
    Anonym skrev 2011-10-25 15:21:39 följande:
    Jag hoppas att du inte har fel. Ingen har klagat hittills iaf. Men det blir väl vanligare och vanligare med hårlöst och då förväntar väl sig män det i större utsträckning också.
    Hmm, det var länge sedan jag var ute i dating svängen, så du kan nog ha rätt angående det. Jag tror (notera tror där) att jag snarare skulle ha förhoppningen, inte förväntningen och om det skulle visa sig att partnern hade en buske, oh well. Troligen är häcken vältrimmad och inte en snårskog, och att hygienen är bra...tja, why the hell not liksom även om jag redan klargjort vad jag skulle föredra.
  • Binary
    Anonym skrev 2011-10-25 16:38:58 följande:
    My bad!

Förmodligen har jag blivit så van vid att det mesta som sägs om naturlig könsbehåring är nedsättande att jag i ditt fall hoppade till konklusioner...
    det är lugna puckar. Ta en drink från mig nästa gång du går ut :-P
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?