• Anonym

    Normalt med så hårig fitta?

    Hej, min sambo tillhör de som inte vill raka sig mellan benen, överhuvudtaget.

    Jag har egentligen inget emot det men undrar om det är normalt att vara så hårig som hon är: Hennes trekant är väldigt stor, håret är så kompakt och krulligt att man inte ser huden under håret. Hon är också väldigt hårig på blygdläpparna och en bit ner på låren. Även i baken.

    Är detta extremt? (även om jag vet att de flesta ansar eller rakar så har ni väl någon gång varit oansade och kan jämföra)

  • Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?
  • Anonym

    Om det är så hon ser ut så är det väl "normalt"?

    Men vad är "normalt" och vad är "extremt" egentligen och vem har bestämt det?

    Om du inte har något emot det så är det väl bara fint eftersom det sitter på den kvinnan du (förhoppningsvis)  älskar :)

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-25 13:38:33 följande:
    Om det är så hon ser ut så är det väl "normalt"?

    Men vad är "normalt" och vad är "extremt" egentligen och vem har bestämt det?

    Om du inte har något emot det så är det väl bara fint eftersom det sitter på den kvinnan du (förhoppningsvis)  älskar :)
    Visst älskar jag henne, och ja, det är fint. Jag grubblar ändå på hur hon kan ha en såå hårig mus.
  • Anonym

    Det händer att jag inte orkar raka mig på några månader av  olika orsaker, och nej jag blir inte så hårig som din kvinna.
    Mitt hår är rakt, tunt och krullar sig bara om det är blött. Annars ligger det helt platt. På läpparna har jag hår, men inte på låren och inte mycket i rumpan.

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-25 13:41:12 följande:
     Jag grubblar ändå på hur hon kan ha en såå hårig mus.
    Gener?
    PCO?
    På grund av hormonella p-medel?
    Annan hormonrubbning?

    Det kan ju finnas flera orsaker till det men så länge ingen av er tycker att det är besvärande eller faller i "könshåräräckligt"fällan så tycker jag inte att det är nåt att grubbla över...
  • Anonym (rakad)

    jag antar att det är normalt..... själv rakar jag mig.helrakat eller liten liten trekant,det är sexigare och renligare..tycker jag !! och jag känner mig sexigare. vem vill att killen ska ner och slicka bland hår,nej rakat ska det va Flört

  • Anonym

    Jodå, så ser jag ut nu när jag har hormonspiral. Såg nästan ut sån ändå. Mina två närmsta vänner ser ut så. Tycker det är helt normalt mao.

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-25 14:07:55 följande:
    Jodå, så ser jag ut nu när jag har hormonspiral. Såg nästan ut sån ändå. Mina två närmsta vänner ser ut så. Tycker det är helt normalt mao.
    Jaså. Ser ut så, rakar inte du heller?? Jag har frågat min sambo hur andra kvinnor brukar reagera i omklädningsrum. Hon säger att hon inte bryr sig men att en del tittar ganska mycket.
  • Anonym
    Anonym (rakad) skrev 2011-10-25 14:05:29 följande:
    jag antar att det är normalt..... själv rakar jag mig.helrakat eller liten liten trekant,det är sexigare och renligare..tycker jag !! och jag känner mig sexigare. vem vill att killen ska ner och slicka bland hår,nej rakat ska det va Flört
    Där kom den ja.....

    Intressant att det alltid ska vara "my way or the highway" i trådar som handlar om könshår, oavsett vad frågeställningen ursprungligen är?

    Vaddå "vem vill att killen ska ner och slicka bland hår"? Jo, uppenbarligen vill både TS och hans tjej ha det som de har det och det finns många andra som också vill det, både irl och här på FL.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-25 14:05:02 följande:
    Gener?
    PCO?
    På grund av hormonella p-medel?
    Annan hormonrubbning?

    Det kan ju finnas flera orsaker till det men så länge ingen av er tycker att det är besvärande eller faller i "könshåräräckligt"fällan så tycker jag inte att det är nåt att grubbla över...
    Gener kanske, hon har en helt normal kroppsbyggnad, ganska slank men ändå kvinnlig, äter inget p-medel, har inte haft hormonella problem vad jag vet.
  • Anonym

    Jag tycker det låter helt normalt...jag har ganska glest hår och rätt rakt, men i övrigt är det nog lika utspritt som din sambos.

    For the record - jag vaxar bikinilinjen, låren  o rumpan - rekommenderas om man inte vill att folk ska stirra i badhuset.

Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?