• Millicent

Normalt med så hårig fitta?

Anonym skrev 2011-10-26 11:22:20 följande:
    Öh... som sagt är vi ungefär lika håriga mellan benen, jag om min sambo.
    Eftersom det är så vanligt att det uppfattas som äckligt eller okvinnligt med mycket hår tror jag att den som fällde kommentaren utgick ifrån att du är äcklad av din frus hår och önskar att hon hade mindre, helt av sig själv dvs var mer konstgjort kvinnlig fast på naturlig väg. Och då fick du en liten känga. Men jag kan ha fel. Spekulerar bara.

Tack för tråden, en av de mer intressanta könshårstrådarna eftersom den belyser hur kvinnor faktiskt ser ut på riktigt. Andra könshårstrådar handlar oftast om för eller emot och det verkar ju på inläggen här som att

1) så här håriga är många egentligen
    2)det är inte känt att kvinnor är det vilket medför att både kvinnor och män har helt orealistiska förväntningar på hur det ser ut, bör se ut och hur lätt det är att vara hårlös/välansad.
  • Millicent
    Anonym skrev 2011-10-25 17:37:54 följande:
    Jag driver en vaxsalong, där vi även utför brasiliansk vaxning. Och att döma av de kvinnorna jag ser så är de just så håriga som du beskriver att din partner är! Så behåringen är fullt normal, det som är OVANLIGT (men inte onormalt för det) är kanske att man inte ansar alls!
    Det här svaret var ju intressant. De som haft många kvinnor som sexpartners kan ju ha en skev bild just pga ansning och vaxning mm. Den som jobbar med att ta bort hår får ju se många kvinnor och dessutom kvinnor som de är skapta, med håret utväxt.
  • Millicent
    Janice01 skrev 2011-10-27 10:48:49 följande:
    Det är inte speciellt normalt i Sverige med att låta året växa sej så krafitgti och mycket! Det flesta ansar eller kör helrakat. Du kan väl knappast slicka henne med allt hår i vägen väl?
    Ger hon tusan i att raka sej under armarna med?
    Fast frågan här var väl inte om det var normalt att vara så orakad utan om hur mycket hår kvinnor har egentligen om de inte tar bort något. Om du låter ditt växa i en månad, skulle du då ha hår i ljumskar, runt anus och strån på insidan av låren är ju frågan.... Ja fast inte just du då utan hur många har det egentligen om vax, rakhyvlar etc försvann i några månader.
  • Millicent
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:02:17 följande:
    Ungefär lika fräscht som att gömma tvål och schampo i ett par månader....
    Fst det var ju inte fräsch-heten i det hela som var poängen i mitt inlägg. Va som är fräsch är dessutom subjektivt men nappa nu inte på den meningen utan försök se ppoängen här.

Hur håriga är kvinnor om de inte tar bort sitt hår? Kan du förstå den frågan? Om du gör det och skulle ge dig på att svara på den... hur tror du att hårväxten ser ut egentligen? Var finns den och hur tätt växer det?
  • Millicent
    Janice01 skrev 2011-10-27 12:16:55 följande:
    Ni som skiter i att se sexiga ut på musen, skiter ni i tofsar under armar också?
    Fast det var ju inte det tråden handlade om... Hur hårig blir man om man inte tar bort det? Inte om det är äckligt eller ej.
  • Millicent
    Anonym (jjjj) skrev 2011-10-27 12:24:38 följande:
    Men visst är det lite tragiskt att TS tror att hans nuvarande flickvän kan ha onormalt mycket hår bara för att hon ser ut som man gör om man inte ansar eller rakar. Det finns nog massor av tjejer och killar som aldrig sett ett naturligt underliv. Det kommer snart att komma tillbaka tror jag.
    Ja, det är lite tragiskt. Inget ont menat mot dig TS utan mer att fenomenet som sådant är tragiskt.
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?