Inlägg från: Anonym (Ja!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja!)

Normalt med så hårig fitta?

Klart det är normalt! Och vad skönt att hon inte känner något tvång att raka sig om hon inte vill.
    Och för sista gången - det är en myt att ett rakat underliv är mer hygieniskt än ett hårigt. Däremot kan man ha personliga preferenser för vad man tycker ser fräscht ut, men det är inte samma sak.

• Anonym (Ja!)
    Anonym skrev 2011-10-27 10:26:54 följande:
    Det blir ett problem om du rakar henne en gång och ser hur en fitta bör se ut
    Det är en ögonöppnare man aldrig kommer över

Speciellt när man slipper plocka könshår från halsen ..... urk
    Hur en fitta "bör" se ut? Den är ju hårig naturligt, så rimligen är det ju så den bör se ut. Du tycker att det är snyggare med en rakad fitta, det är en helt annan sak, och det får du självklart tycka. men du kan inte säga att TS inte är "upplyst" bara för att han inte har några problem med ett naturligt kön. Det är ganska osunt.
  • Anonym (Ja!)
    Janice01 skrev 2011-10-27 10:48:49 följande:
    Det är inte speciellt normalt i Sverige med att låta året växa sej så krafitgti och mycket! Det flesta ansar eller kör helrakat. Du kan väl knappast slicka henne med allt hår i vägen väl?
    Ger hon tusan i att raka sej under armarna med?
    Varför skulle man inte låta bli att raka sig om man inte vill, både på underlivet och under armarna? Det är inte ohygieniskt på något sätt om man sköter daglig hygien som de flesta ju gör. Tvärtom blir det mindre svettigt när man har en luftkudde i form av lite hår.
  • Anonym (Ja!)
    Janice01 skrev 2011-10-27 11:14:16 följande:
    Tja, nu tycker ju ca 98-99% av alla killar att rakat eller ansat är att föredra. Ungefär lika måmga som vill ha rena och väldoftande tjejer.
    98-99% av din personliga erfarenhet med killar menar du? Eftersom långt ifrån alla killar föredrar rakat. Det beror på vilka sorts människor man umgås med. Själv föredrar jag att umgås med intelligenta människor snarare än ytliga.
  • Anonym (Ja!)
    Anonym skrev 2011-10-27 11:15:53 följande:
    Vad är det som du har så svårt att fatta?!! Den här tråden handlar inte om det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Förlåt, jag ska låta bli att käfta tillbaka eftersom jag inte vill kapa tråden egentligen. men min poäng var från början att ja, det är helt naturligt att vara så hårig! Människor har hår på kroppen ^^
  • Anonym (Ja!)
    Anonym skrev 2011-10-27 11:19:39 följande:
    Jo, jag vet, det är svårt att låta bli att gå i svaromål mot trådkapare. Jag har både det ena och det andra att säga om statistiken som hon presenterar men avstår från det, även om jag får hålla i mig hårt... Skrikandes
    Vi kan väl avsluta det med att konstatera att vi nog inte skulle vilja umgås med de personerna hon verkar ha träffat på ändå ;) Intelligenskvoten där känns rätt begränsad. Ha en bra dag! det ska jag ha ^^
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?