Inlägg från: Anonym (jjjj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jjjj)

Normalt med så hårig fitta?

Anonym skrev 2011-10-27 10:25:07 följande:
    Nja, nu menar jag inte att binda ner henne och raka men så jag gör här hemma, eftersom tösen inte orkar raka sig själv så gör jag det åt henne.
    Så slipper jag ha sex med nått som liknar en orangutang
    Blir en del av förspelet hehe

ja det är ju bättre att se ut som ett barn i underlivet!!!med tanke på att du kallar henne tösen också...hmm
  • Anonym (jjjj)

Det är ju i alla fall naturligt med hår. Jag skulle då aldrig vilja ha en renrakad kille.

• Anonym (jjjj)
    Millicent skrev 2011-10-27 11:41:25 följande:
    Fst det var ju inte fräsch-heten i det hela som var poängen i mitt inlägg. Va som är fräsch är dessutom subjektivt men nappa nu inte på den meningen utan försök se ppoängen här.

Hur håriga är kvinnor om de inte tar bort sitt hår? Kan du förstå den frågan? Om du gör det och skulle ge dig på att svara på den... hur tror du att hårväxten ser ut egentligen? Var finns den och hur tätt växer det?
    Det är väl som övrig kroppsbehåring, endel har mycket och en del lite mindre men det finns väl ingen tjej som inte har nåt hår alls mellan benen.
  • Anonym (jjjj)
    Janice01 skrev 2011-10-27 12:16:55 följande:
    Ni som skiter i att se sexiga ut på musen, skiter ni i tofsar under armar också?
    Japp. Jag rakar ibland, mest på sommaren men annars har jag nog lite hår nästan jämt. Ibland har jag jättelångt hår på benen med. TROTS detta har jag en man som tänder på mig. Kanske han tänder på min självkänsla??? *det du!*

Se sexiga ut på musen....*hahahhaa* Jag skulle ALDRIG vilja att min man rakade pungen, inte han heller.
  • Anonym (jjjj)
    Millicent skrev 2011-10-27 12:20:25 följande:
    Fast det var ju inte det tråden handlade om... Hur hårig blir man om man inte tar bort det? Inte om det är äckligt eller ej.
    Men visst är det lite tragiskt att TS tror att hans nuvarande flickvän kan ha onormalt mycket hår bara för att hon ser ut som man gör om man inte ansar eller rakar. Det finns nog massor av tjejer och killar som aldrig sett ett naturligt underliv. Det kommer snart att komma tillbaka tror jag.
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?