• Janice01

Normalt med så hårig fitta?

Det är inte speciellt normalt i Sverige med att låta året växa sej så krafitgti och mycket! Det flesta ansar eller kör helrakat. Du kan väl knappast slicka henne med allt hår i vägen väl?
    Ger hon tusan i att raka sej under armarna med?

• Janice01
    Millicent skrev 2011-10-27 10:52:28 följande:
    Fast frågan här var väl inte om det var normalt att vara så orakad utan om hur mycket hår kvinnor har egentligen om de inte tar bort något. Om du låter ditt växa i en månad, skulle du då ha hår i ljumskar, runt anus och strån på insidan av låren är ju frågan.... Ja fast inte just du då utan hur många har det egentligen om vax, rakhyvlar etc försvann i några månader.
    Ungefär lika fräscht som att gömma tvål och schampo i ett par månader....
  • Janice01
    Anonym skrev 2011-10-27 11:10:55 följande:
    Varför börjar alltid såna här trådar handla om vad som man anser vara fräscht eller inte? Den här tråden handlar inte om det! Var snäll och sluta kräkas upp dina åsikter om könsbehåring i trådar där de inte hör hemma.

Och eftersom jag är man så kan jag informera om att det går alldeles utmärkt att slicka en kvinna som är rejält vildvuxen, och jag har inte heller några som helst problem med det.
    Tja, nu tycker ju ca 98-99% av alla killar att rakat eller ansat är att föredra. Ungefär lika måmga som vill ha rena och väldoftande tjejer.
  • Janice01
    Anonym (Ja!) skrev 2011-10-27 11:16:48 följande:
    98-99% av din personliga erfarenhet med killar menar du? Eftersom långt ifrån alla killar föredrar rakat. Det beror på vilka sorts människor man umgås med. Själv föredrar jag att umgås med intelligenta människor snarare än ytliga.
    Nej det gäller alla! Har sett flera omröstningar ang det och alla har visat på ungefär dom siffrorna!
  • Janice01
    Anonym skrev 2011-10-27 11:15:53 följande:
    Vad är det som du har så svårt att fatta?!! Den här tråden handlar inte om det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Du verkar a svårt att fatta! Det handlar hurvida det är normal och jag pratar om det! Vad du snacar för skit struntar jag! Attt du är anonym visar bara att du är en ynklig feg stackare!
  • Janice01
    Anonym (jjjj) skrev 2011-10-27 11:56:25 följande:
    Det är väl som övrig kroppsbehåring, endel har mycket och en del lite mindre men det finns väl ingen tjej som inte har nåt hår alls mellan benen.

Ni som skiter i att se sexiga ut på musen, skiter ni i tofsar under armar också?
  • Janice01
    Anonym skrev 2011-10-27 12:23:28 följande:
    Jag ser fantastiskt sexig ut på musen, både enligt min man och tidigare älskare.
    Ja vad fasen säger man när man inte har något annat att välja på....det kallas för vita lögner.
  • Janice01
    Anonym skrev 2011-10-27 13:44:46 följande:
    Det var inte det jag frågade. Men jo, jag slickar henne hemskt gärna. Tror du att oralsex började förekomma i samband med rakningstrenden?
    Skoj att få munnen full med hår då väl? Hahaha!
  • Janice01

Lämnar tråden med en anmälan på den person som tycker jag har huvet fillt med spån, hoppas din varning leder till att du inte kan vara feg-anonym längre!

Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?