Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Normalt med så hårig fitta?

Anonym (51an) skrev 2013-07-06 10:19:51 följande:
    Önskar jag hade mer hår. Har inte mycket buske att skryta med. En gles tofs fram och bara några strån vid blygdläpparna.
    Känner lite som dig. Hade gärna kunnat få en sån där fantastisk buske. Men det får jag inte så jag väljer att raka bort det mesta för det ser så jävla fult ut!
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • HäckHäxan
    NormaJean skrev 2014-02-20 14:51:33 följande:
    Fult och fult, inget på oss kvinnor är väl fult?! ;)
    Jag hoppar rakningen, men kan se till att det inte sticker ut(förmycket)om jag ska gå och simma :)

/Nina
    Allt är väl relativt. Har inget emot hur andra ser ut. Men måste ju iaf ha rätten att döma mitt eget utseende Och jag tycker helt enkelt att det är fult på mig då

Varför är det viktigt att det inte syns så mycket när du skall simma? *nyfiken*
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Göteborg66 skrev 2014-02-21 11:48:05 följande:
    Det är ju normalt med 4-5 dm skägg på en man också, vill ni ha oss så?
    Om jag älskade snubben så absolut. Tycker dessutom att kombon långt hår och skägg på en man kan vara helt fantastiskt läckert.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-21 21:06:53 följande:
    Ohygieniskt är det! Framförallt vid blygdläpparna och ljumskarna. För att inte tala om vid röven! Äckligt! Det samlar ju vätskor och skit. Framförallt vid mens! Då borde det vara lag på rakning kring blygdisarna om man inte bara använder tampong! Usch och fyyyyy! *ryser*
    Oj din stackare, måste vara jobbigt att leva utan tillgång till rinnande vatten och tvål
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-21 21:20:02 följande:

Duschar du flera gånger om dagen? När du är i stugan? Svettig på sommaren? Blä blä blä för sånt!! Ohygieniskt som bara den!
    Nej, men det finns en fyndig uppfinning som heter våtservetter. Jävligt bra att torka sig i röven med efter att man har skitit, fler borde ha vett på att tvätta sig i arslet. Man kan ju såklart även tvätta könet med dom.

Om jag är i stugan, så ligger den 3 meter ifrån en sjö, det är högst troligt att jag är i den sjön flera gånger under en varm sommardag faktiskt.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Jag har inte mens har du bestämt dig ännu är jag på stan eller är jag i en stuga? Jag svettas inte mindre även om jag rakar mig. Det är likadant oavsett. Och japp jag brukar ha med mig våtservetter när jag åker till stan just för att jag gärna tvättar underlivet efter toabesök. För mig ingår det i normalt hygieniskt beteende helt enkelt.

Sen om inte du gillar att tvätta dig efter toabesök får ju stå för dig.

• HäckHäxan
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-22 00:34:17 följande:

Jag tycker det är ohygieniskt att ha vildvuxet hår i röv, ljumskar och yttre blygdläppar! Det gör det svårare att hålla rent och luftigt under dagen men ett stort, tätt fluff som stänger in allt. Sen om det är snyggt vet jag inte, är väl naturligt.
    Eller så gör hår att det just kommer luft mellan. Drömmer

Varför är det svårare att göra rent? Mitt hår på huvudet blir rent när jag duschar, så varför skulle inte annat hår på kroppen bli rent?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-22 01:17:36 följande:

Eller så rakar man sig så kan luften flöda fritt... Ja för du blöder ju förhoppningsvis inte från huvudet som fastnar i ditt hår, och du har ju förhoppningsvis inte nån typ av flytning som lägger sig i håret på huvudet heller... Suck.
    Hur är det med läsförståelsen? Jag har ingen mens ju, så jag blöder ingenstans om jag inte råkar skära mig med en kökskniv eller så. Flytningar har jag aldrig haft problem med någonsin.

Om man rakar sig och tar på ett par trosor och säg ett par åtsittande jeans eller leggings, så finns det ingen luft att få mellan, då tygerna sitter rakt på huden. Hur du får det till att bli luftigt förstår jag inte?

Det har aldrig någonsin varit luftigt på mig när jag har haft såna plagg på mig.

Du kan tycka det är ohygieniskt hur mycket du vill och det är helt okej för mig. Men bara för att man tycker något så innebär inte det att det är rätt. Det blir inte automatiskt fakta bara för det, däremot är det fakta att du är av den åsikten.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-22 11:55:53 följande:

Pratar inte bara om ditt könshår, utan i allmänhet. Så om just du har mens eller inte spelar ingen roll. Så du tror på fullaste allvar att det inte flödar mer luft vid ex blygdläpparna om du är rakad med åtsittande byxor än om du har ett lager med hår som blir ännu ett tager för luften att ta sig igenom? Ja absolut, det är bara min åsikt och hur jag ser på det och hur jag föredrar att ha "där nere". För mig är det bara en hygienfråga.
    Om du slutar använda ordet du utan istället använder ordet ni eller ordet kvinnor, så blir det sjukt mycket lättare för andra att du menar generellt. Ett litet tips bara i all välmening.

Ett annan intressant fenomen är att du bestämt att jag är orakad och därför inte har en susning om vad du snackar om. Du har fel. Jag vet precis hur det är att vara rakad, då jag för det mesta faktiskt är det och har så varit sen jag var 11-12 innan dess så klippte jag och rakade som en kombination.

Fortfarande så får du känna dig mer hygienisk och anse att rakad är bäst för dig. Vad som inte är okej är att du drar det och menar att det är något som gäller för alla och därmed kallar andra för ohygieniska för att de har hår. För faktum är ju att du inte vet ett skit om det, hur andra är och uppenbarligen har du ju inte hår och kan ju inte ens jämföra alls. Om man tvättar sig blir man ren oavsett om man är rakad eller hårig, det är bara så det är.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?