HäckHäxan skrev 2014-02-22 02:30:36 följande:
Hur är det med läsförståelsen? Jag har ingen mens ju, så jag blöder ingenstans om jag inte råkar skära mig med en kökskniv eller så. Flytningar har jag aldrig haft problem med någonsin. Om man rakar sig och tar på ett par trosor och säg ett par åtsittande jeans eller leggings, så finns det ingen luft att få mellan, då tygerna sitter rakt på huden. Hur du får det till att bli luftigt förstår jag inte? Det har aldrig någonsin varit luftigt på mig när jag har haft såna plagg på mig. Du kan tycka det är ohygieniskt hur mycket du vill och det är helt okej för mig. Men bara för att man tycker något så innebär inte det att det är rätt. Det blir inte automatiskt fakta bara för det, däremot är det fakta att du är av den åsikten.
Pratar inte bara om ditt könshår, utan i allmänhet. Så om just du har mens eller inte spelar ingen roll. Så du tror på fullaste allvar att det inte flödar mer luft vid ex blygdläpparna om du är rakad med åtsittande byxor än om du har ett lager med hår som blir ännu ett tager för luften att ta sig igenom? Ja absolut, det är bara min åsikt och hur jag ser på det och hur jag föredrar att ha "där nere". För mig är det bara en hygienfråga.