Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Normalt med så hårig fitta?

Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-22 11:55:53 följande:

Pratar inte bara om ditt könshår, utan i allmänhet. Så om just du har mens eller inte spelar ingen roll. Så du tror på fullaste allvar att det inte flödar mer luft vid ex blygdläpparna om du är rakad med åtsittande byxor än om du har ett lager med hår som blir ännu ett tager för luften att ta sig igenom? Ja absolut, det är bara min åsikt och hur jag ser på det och hur jag föredrar att ha "där nere". För mig är det bara en hygienfråga.
    Kan du inte inleda ett samtal med gynekologen där du uttrycker dig precis som i det här inlägget? 
    De ska ju också kunna få ha roligt på jobbet. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-22 13:42:19 följande:

Varför ska jag göra det? Jag känner mig fräschare när jag är rakad? Jag tycker det känns luftigare utan en matta på underlivet. Jag tycker det är äckligt att vätskor ska samlas i håret, jag har rakat mig mååååååånga år och aldrig haft några problem med varken svamp eller andra infektioner.. Däremot om jag låtit det växa till sig så känner jag mig genast ofräsch och det känns instängt.
    För att det du påstår är direkt felaktigt och det skulle hela läkarkåren samstämmigt berätta för dig om du tog upp det med dem. Hur du känner dig är en subjektiv uppfattning och den känslan är förstås rätt för dig, men du kommer i den här tråden med felaktigheter som då naturligtvis tillbakavisas av människor som bildat sig i något lite högre grad än vad du hittills lyckats med. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-22 15:41:41 följande:
    Förstår inte varför folk inte förstår att det är ohygieniskt, som grottmänniskor vill en del se ut som.. Jag tycker det är ohygieniskt att ha vildvuxet hår i röv,ljumskar och yttre blygdläppar. Skulle inte ens kunna visa upp mig till min man på det sättet för det ser så ovårdat ut..
    Men det är inte ohygieniskt. Varför begriper du inte det människa? Att du sedan inte vill ha behåring är ju en helt annan sak. Det är en preferens. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-22 15:51:18 följande:

Jo det är ohygieniskt..
    Fascinerande dumt skrivet. 
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?