Inlägg från: Anonym (P) |Visa alla inlägg
  • Anonym (P)

Normalt med så hårig fitta?

Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-21 21:06:53 följande:

Ohygieniskt är det! Framförallt vid blygdläpparna och ljumskarna. För att inte tala om vid röven! Äckligt! Det samlar ju vätskor och skit. Framförallt vid mens! Då borde det vara lag på rakning kring blygdisarna om man inte bara använder tampong! Usch och fyyyyy! *ryser*

Du menar att kroppsvätskor försvinner om man är rakad? Låter magiskt!
  • Anonym (P)
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-22 11:55:53 följande:

Pratar inte bara om ditt könshår, utan i allmänhet. Så om just du har mens eller inte spelar ingen roll. Så du tror på fullaste allvar att det inte flödar mer luft vid ex blygdläpparna om du är rakad med åtsittande byxor än om du har ett lager med hår som blir ännu ett tager för luften att ta sig igenom? Ja absolut, det är bara min åsikt och hur jag ser på det och hur jag föredrar att ha "där nere". För mig är det bara en hygienfråga.
    Det är ju allmän kännedom att håret finns till bland annat för att leda bort svett, bakterier och annat från könet. Sedan är det säkert till viss del individuellt men jag blir personligen MYCKET mer svettig när jag rakat mig. Svamp får jag också.
  • Anonym (P)
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-22 13:28:13 följande:

inte är du väl så dum?
    Nej, men jag befarade att du var det. Är man rakad hamnar svett och flytningar antingen på huden eller underkläderna - varför tycker du det är fräschare?
  • Anonym (P)
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-22 13:44:17 följande:

om jag hade haft flytningar så hade jag haft trosskydd, då hamnar flytningarna där istället för att kleta fast i könshåret.
    Och var hamnar din svett...?
  • Anonym (P)
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-23 02:31:50 följande:

Ja vart tror du?! På min hud givetvis och bara på huden, inte på både huden och sen ska mysas in i massa kroppshår. Och det är större chans att det blir renare om man bara (om man tex är på stan) måste torka över huden istället för att försöka tvätta massa hår i röv, ljumskar och blygdisar
    Haha vilka hallucinationer du har om hur det är att "leva med kroppshår". Kul :)
Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?