Inlägg från: Anonym (!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (!)

Normalt med så hårig fitta?

NormaJean skrev 2014-02-20 14:51:33 följande:
    Fult och fult, inget på oss kvinnor är väl fult?! ;)
    Jag hoppar rakningen, men kan se till att det inte sticker ut(förmycket)om jag ska gå och simma :)

/Nina
    Jag kollade och det var fint! Men behåringen är ganska sparsam om man jämför med min sambos...
  • Anonym (!)
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-02-21 23:11:31 följande:

Tvättar mig efter toabesök. Spelar ingen roll vart du är, var ett exempel. För visst fan svettas du en het sommardag genom att springa på stan. Om inte, vad har du för super hud som inte svettas ? Det är så ohygieniskt så det finns inte med lurviga underliv. För att inte tala om hur instängt könet blir av allt hår. Uäk!
    Vilka miffon som kommit in i tråden. Här snackade jag om en situation och så kommer det massa jäkla nötter och är otrevliga och spyr galla över håriga underliv. Vad är det frågan om, betyder det typ pesten med könshåret som växer naturligt på människokroppen? Och om ni nu tycker det, varför kasta det i ansiktet på folk som inte bryr sig? Vad fan är det som är så jäkla vidrigt egentligen, har ni tappat vettet?
  • Anonym (!)

Jag var med en colombiansk kvinna en gång med halvt afrikansk bakgrund, och förmodligen väldigt mixade rötter.

Hon hade en enorm buske och håret var väldigt tjockt och strävt. Krulligt och massivt på något sätt. Hennes buske var definitivt större än min egen och då har jag alltid trott att jag var ganska hårig.

Men jag gillade det, det var riktigt sexigt.

Svar på tråden Normalt med så hårig fitta?