Normalt med så hårig fitta?
Så slipper jag ha sex med nått som liknar en orangutang

Blir en del av förspelet hehe
Inte för att jag själv är så hårig att det är en bit ner på låren men ja varför skulle det inte vara normalt? Jag har sett många kvinnor med sån hårväxt som du beskriver eller liknande iaf. Då och då ser man det på offentliga badhus och skulle antagligen se ännu fler så håriga damer om dom inte rakade sig så många nu.
Det är nästan så man tror att janices profil är kapad, för hon är ofta väldigt sansad och trevlig i andra diskussioner, men här har hon spårat ur fullständigt.
I vissa fall tror jag att det är klokt att vara anonym, så att man kan göra en tyst reträtt när det hela gått överstyr. Nu kan jag inte låta bli att ha detta i åtanke när jag läser hennes inlägg i andra diskussioner.
jag har inte helt svensk bakgrund utan mellaneuropeisk, jag har en rejäl boll, det spelar ingen roll hur jag rakar , bollen växer ut,
jag har ansat rakat klippt i flera år,men min partner nu gillar det gyllene mörka, han vill inte ha en som ser ut som en flicka i underlivet,han älskar hår och ett naturligt kvinnligt sköte
jag rår verkligen inte för det, eftersom jag har både rejält brun hy på sommaren ,och hår.,som är tjockt och runda höfter
Dessutom all klåda stubb, håret ska ju fungera som skydd.
tvångsrakning är jag klart emot ,tur att jag mötte den här killen, din tjej är hårig bara även med rakning, det känns som om du rackar ner på henne för det, . Jag vet att jag rår inte över det, somliga kvinnor har glesare hår,men många har det inte, många mörka har det inte
Att ansa är okej men det ska inte gå ut över tjejens självkänsla