• Anonym (ts)

Hur mycket räkningar har ni per månad?

Denna månaden är för fasen helt galen.
    Vi har röven fulla av räkningar och jag blir så less på detta.
    Nu har vi räkningar för 21,460:- denna månaden och det känns fasen som vi går under denna månaden

Vi är 2 vuxna och 3 barn.

Vad betalar niper månad?
    Kan ni ge tips på hur fasen man blir av med räkningarna? ((Ja alltså vi betalar men kanske nån man kan ta bort?)       

• Svar på tråden Hur mycket räkningar har ni per månad?
  • Anonym

Mellan 11 000 och 14 000 ligger våra gemensamma utgifter. Vi är två vuxna och två barn i familjen.
    Se över utgifterna med ekonomisk rådgivare, man kan få hjälp via sin kommun.
    Lät som om ni hade väldigt stora utgifter, har ni mycket lån?

• Kodjuret

Det brukar bli mellan 7-12 000 beroende på årstid och när el-räkningen kommer...

• Anonym

Hyra el mat dagisavgift tv pensionspar fack/akassa telefon sparande det är vad jag har varje månad

• MoonFlight

Jag betalar från mitt konto ca 15000 denna mån i räkningar, sedan tillkommer bolån + bil osv som maken betalar från sitt konto...

• zest

Om ni har hemtelefon, ta bort den och använd skype istället kostar ca 4 euro i månaden för vårat svenska nummer samt obegränsade samtal till Sverige (hemtelefoner). Kanske är det en droppe i havet, men många bäckar små.

• Anonym (ts)

Vi har olika lån hos banken samt sånna där hemska jäkla krediter som vi arbetar av som min man tagit förut

Jag hoppas verkligen få ett slut på detta nu och att kommande månad blir bättre.

Jag har iaf klipt alla hans jäkla onödiga kort på tex olika affärer tex Ikanobanken, samt annat skit som just är skit     

• Anonym (Nyfiken)

Vad har ni för räkningar?? Nu har ju vi inga barn, så det går väl inte att jämföra, men vi har i princip aldrig över 10 000 och då är 8000 av det hyran...

• Anonym (-)

vi har 8200 i räkningar

• Anonym (totalt)

jag har  cirka 12000 kr i räkningar inkl mat, sparande och övrigt.

Hyra 4800 kr
    Mobilt bredband  250 kr
    El 400 kr
    TV-avgift 519 kr
    Mobil 300 kr
    Hemförsäkring 150 kr
    Hyresgästföreningen 80 kr  
    Lån 1800 kr  
    Mat 2600
    Sparande 600 kr
    Övrigt 500 kr  

Svar på tråden Hur mycket räkningar har ni per månad?