Inlägg från: Anonym (låt mig se) |Visa alla inlägg
  • Anonym (låt mig se)

Min IDIOT granne!!!

Om vi nu utgår från att grannen faktiskt har en strålkastare (hm) och det stör så att dina barn vaknar 5-6 gånger per natt, då är väl det ett ganska stort problem för dina barn? Hur kan du lösa det? Du har pratat vänligt med grannen utan framgång. Fortfarande har hon på strålkastarna så att dina barn vaknar.

Är det nu så jävla viktigt att du får rätt eller är huvudsaken att dina barn får sova? Köp gardinerna för guds skull! Eller nej, för dina barns skull. Nu handlar det visst mer om att du ska få rätt?

• Anonym (låt mig se)

Men hörru TS, nu skiter ju du i om dina barn kan sova eller inte. Så jag tycker du är riktigt, riktigt löjlig. Okej att hon gör fel, men DU låter dina barn lida för det.

• Anonym (låt mig se)
    Anonym (Vad??) skrev 2011-10-25 20:34:53 följande:
    Vi ska flytta om några månader därför. Aonym(låt mig se) är det du som e min idiot granne kanske för du beter dig precis som hon.
    Men snälla söta rara. Dina barn kan inte sova för att hon har på lampan, det är fel av henne, du köper inte gardiner för det är hennes fel så dina barn kan inte sova, DET är fel av DIG. Du är en mamma, hon är en korkad granne. Vem ska bry sig om barnen?
  • Anonym (låt mig se)

Jösses. Du bryr dig mer om att klaga på grannen och att du ska få rätt än att dina barn ska få sova. Tycker uppriktigt, uppriktigt synd om dina barn.

Jag säger ju att grannen förmodligen gör fel, men du låter dina barn lida för det fast du enkelt kan hänga upp en gardin. Men nejnej, det ska du inte göra. Barnen ska inte få sova (!!)

Hur resonerar du egentligen? Hur rättfärdigar du ditt beteende? Hur kan du som mamma låta dina barn lida när du enkelt, enkelt kan åtgärda det? Både du och tanten borde skämmas.

Svar på tråden Min IDIOT granne!!!