Pergotime uttaget idag..
Håller tummarna stenhårt! Jag åt en enkelkur i början av september, är gravid i vecka 10 nu så det tog sig direkt. Hade inga direkta biverkningar, kanske lite trötthet.
Håller tummarna stenhårt! Jag åt en enkelkur i början av september, är gravid i vecka 10 nu så det tog sig direkt. Hade inga direkta biverkningar, kanske lite trötthet.
Tack snälla! Det är vårt första barn och vi är så otroligt glada. Hoppas bara att det går vägen.
Fick kika i almanackan - mensens första dag 3 september. Åt pergotime 7-11 september. Var hos gyn den 16, då hade jag en äggblåsa på 16 mm. Gyn trodde den skulle släppa på måndagen, då den var 20 mm (växer tydligen oftast 2 mm per dag). Så beräknad ÄL 19 september
Förresten - jag gravtestade på BIM -2 då jag skulle dricka vin. Toknegativt så jag trodde det var kört!! Testade på BIM igen, inget plus. Men BIM + 2 den 5 oktober kom ett svagt svagt plus! Så ge inte upp.
Men åh, massa i mitt inlägg försvann tydligen!! Jag hade beräknad ÄL på dag 16. Vi sexade två ggr på dag 15 och en på dag 17.
Jag hade dag 16!