Pergotime uttaget idag..
Är det några fler? Jag känner mig helt plötsligt jätte nervös. Undrar till och med om man ska skjuta upp behandlingen några månader. Usch. Vet ej riktigt vad som händer just nu men känner helt plötsligt mig jätte nervös.
Finns det någon som vill berätta något om behandlingen så är jag jätte tacksam. Kanske kan jag känna mig lite lugnare.
Sedan just det att tabletten innehåller laktos och jag tål inte komjölk. Jag blev jätte dålig av Primoluten vilket också innehåller laktos.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-14 09:30
www.fof.se/tidning/2007/5/har-faster-agget
Hur många kurer är statistiskt normalt. Jag vet att mitt gyn sa att man fick bara äta 5 max 6 kurer, det var allt. Det ställde så otroligt stora krav på äggstockarna och kroppen så det var det man fick. För att göra min krångliga och otroligt långa historia lite kortare så är det här våran sista chans till smått här hemma. Vi har en lite flicka på två som vi gärna skulle se fick småsyskon att växa upp med. Vi har nog prövat allt och det här är det man inte har prövat än. Så lite nervös känns det för det också, funkar inte det är så har vi "mjölkat" ut alla medicinska chanser som finns för oss. Samtidigt som spänning så känner jag faktiskt lite sorg med. Det känns liksom som sista kapitlet i boken på något vis.