• septum

Pergotime uttaget idag..

Beklagar minuset che.. Men kan du inte få äta Primolut Nor för att starta mensen och sedan börja om med nästa kur?

• septum

Nu var det lite tyst här inne..Skrattande

Jag laddar för tillfället om för nystart onsdag. 

Satte just och kollade på MTV-16 and pregnant.. Det var en 16 årig flicka som fick tvillingar. Just då, just det lilla ögonblicket kände jag starkt med tårar i ögonen.... jag skulle också vilja ha tvillingar. Jag har absolut plats och tid och erfarenhet nog att klara det. Gud om man skulle få tvillingar. Men man är så klart mest nöjd av allt om man bara får det här och fungera alls.

Skickar en extra tanke till Glossip som är gravid  med kärlek och kramar. Ta hand om magen så är vi andra snart med också förhoppningsvis..

• septum

Lovva visst är du ny i tråden?? Välkommen hit i sådana fall...Skrattande Vilken Pergo-kur är du på nu? Enkel, dubbel....???

• septum

Flyttar ner tråden. Skriv gärna in dig Lovva.

{#emotions_dlg.flower} BIM November

hanibanani - ÄL 9-10/11 17-18e cykeldagen, blodprov 17/11, BIM ca 21/11, 1 pergokuren (enkeldos)
    Glossip - ÄL 11/11 18e cykeldagen, blodprov 18/11, BIM ca 25/11, 2 pergokuren (dubbeldos)

{#emotions_dlg.flower} BIM December

che71 - ÄL (förmodligen!!) 17-18/11, på 17-18 cykeldagen, blodprov ca. 24-25/11, BIM ca 1-2/12 (?!)
    Bubbibalubbi - ÄL 20/11, 12:e cykeldagen, BIM 3/11, 25 dagars cykel, 1:a pergokuren (enkeldos)
    Pimme - ÄL 24/11. Blodprov 30/11. BIM 8/12. 2a pergokuren (dubbeldos).
    Septum - ÄL (beräknad) 12-13/12, 17-18 cykeldagen,  BIM ca 25/12, 2 pergokuren (enkeldos)

Gravid Gravida (BF lista)

Glossip

• septum

Alyssa: En till förhoppningsfull brud i tråden. Välkommen. Skriv in dig i listan du med. Kul att tråden växer.

• septum

God kväll flickor..

Idag har jag tagit min andra tablett idag. Så nu är jag i rullorna igen. Läser med intresse hur det går för er andra. Men blev det helt tyst från Glossip??

• septum

Det tror jag inte.. Du vet att det tar cirka 10-13 dagar till ägglossning från första tabletten. Det är väldigt liten risk att bli överstimulerad med dessa tabletter. Mitt gyn sade att de aldrig ens varit med om att någon patient fått tvillingar. Har du bokat vul?

• septum

Glossip kul att se att du är med... Skrattande

Jag har inga speciella känningar från magen som skulle tyda på att äggen vaknar till liv. Jag har lite mer flytningar annars inget. Men det visade tydligen ägglossning förra månaden fast jag inte trodde det då. I morgon tar jag sista tabletten sedan är det bara att köra igång bebisverkstaden..Flört
    Jag har börjat förbereda gubben på att det är dags att ladda skarpt...Skrattande

Ser att det är lite diskussioner om testdag. Lite kaxigt kanske att testa på julafton.. fall det skulle bli minus. Men kanon om det skulle ge plus. Jag känner mig nog lite feg att testa på julafton men jag har väl BIM efter jul....

Svar på tråden Pergotime uttaget idag..