• NeLi

    familjelivs sökmotor

    jag älskar att när jag söker efter "men hur snygg får man va" -tråden på familjeliv får jag bara upp helt random trådar med ordet "va" i dem..hittar inte tråden jag sökerdock. däremot om man googlar det får man upp det direkt...överst bland förslagen..

    google kicked familjelivs ass!

  • Svar på tråden familjelivs sökmotor
  • Redaktör

    Hej!

    Det stämmer att Familjelivs sökmotor inte fungerar optimalt - men en ny är på gång! Om allt går enligt planerna kommer den att lanseras senare i år.

    Vänliga hälsningar
    redaktionen


    Familjeliv.se - utsedd till Sveriges bästa community av InternetWorld.
  • NeLi
    Redaktör skrev 2011-10-27 13:11:22 följande:
    Hej!

    Det stämmer att Familjelivs sökmotor inte fungerar optimalt - men en ny är på gång! Om allt går enligt planerna kommer den att lanseras senare i år.

    Vänliga hälsningar
    redaktionen
    å va kul å bra! Glad
  • Dominant
    Redaktör skrev 2011-10-27 13:11:22 följande:
    Hej!

    Det stämmer att Familjelivs sökmotor inte fungerar optimalt - men en ny är på gång! Om allt går enligt planerna kommer den att lanseras senare i år.

    Vänliga hälsningar
    redaktionen
    Jag skulle uppskatta om ni lägger till en funktion så man kan se om och vart man blivit citerad.
  • Redaktör
    Dominant skrev 2011-10-27 14:26:34 följande:
    Jag skulle uppskatta om ni lägger till en funktion så man kan se om och vart man blivit citerad.
    Hej!

    Det kommer tyvärr inte att komma med nya sökfunktionen, men förhoppningsvis någon gång under 2012.

    /Redaktionen
    Familjeliv.se - utsedd till Sveriges bästa community av InternetWorld.
  • Dominant
    Redaktör skrev 2011-10-27 14:52:28 följande:
    Hej!

    Det kommer tyvärr inte att komma med nya sökfunktionen, men förhoppningsvis någon gång under 2012.

    /Redaktionen
    Tack för svaret, kul att se att det faktiskt sker en utveckling.
Svar på tråden familjelivs sökmotor