Inlägg från: Anonym (35-åringen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (35-åringen)

Hur avtändande är grått hår på en man?

Näpp, börjar håret gråna så låt det vara så. Grå utväxt är inte snyggt nånstans. Och tillfällig färg som du verkar använda och sen så visar det sig att han inte ser ut så egentligen? Nä, det går bort.

Jag är 35 och tycker det är lite charmigt med grått hår, faktum är att jag bryr mig rätt så lite om hur hans hårfärg är eller ens om han har hår överhuvudtaget (fast börjar det bli glest är det snyggare att man rakar skallen än gör något fåfängt slags försök till comb-over eller att ha kvar en krans). Att han ser proper ut och är trevlig är betydligt viktigare än att han har svart hår istället för grått

• Anonym (35-åringen)
    FasterK skrev 2011-10-27 13:42:22 följande:
    ...och ja, jag kalla mig gärna könsstereotyp, men jag tycker inte på samma sätt om kvinnor som färgar håret. Dock önskar jag att de också kunde bejaka sina grå strån.
    Här håller jag med. Jag själv är väldigt fåfängd och har både förstärka naglar och hårextensions. Väldigt mån om mitt utseende. Men en karl ska liksom vara karl tycker jag (fast välklädd och mån om sig själv). Är han mer fåfängd än jag så är det direkt avtändande.
Svar på tråden Hur avtändande är grått hår på en man?