Juli bebis 2012
Hallå tjejor. Plussade idag svag men dock ett pluss . Är så sjukt lycklig just nu och jag hoppas att fröet vill stanna kvar. BF 11 juli. Kul att vi blir ett gäng. Kan vi diskutera och bara njuta.
Hallå tjejor. Plussade idag svag men dock ett pluss . Är så sjukt lycklig just nu och jag hoppas att fröet vill stanna kvar. BF 11 juli. Kul att vi blir ett gäng. Kan vi diskutera och bara njuta.
Jag är i vecka 4 bara. Trött samt hungrig och kissar i ett tycker jag..
Ja man är lite rädd för att det ska hända något med det lilla fröet. Jag är 28 år kommer från v-ås min sambo är 30 år. Vårt första gemensamma barn.
Jag ska göra KUB test. Ska ringa BM kanske i morgon eller tisdag. Äter Levaxin så det måste vara kontroller.
Vi har tänkt att slå in julklappar till svärföräldrarna där det står att det ska bli farmor och farfar samt mormor och morfar. Det tror ja skulle bli en jätte bra överraskning. För jag älskar verkligen julen.
Vi måste göra en bild tråd sen, så vi kan se magarna
Vad jobbar alla med? Jag är sjuksköterska
Har ni också svårt att förstå att ni är verkligen gravida? Jag fattar det inte än.
Hallå. Här har man svårt att sova. Ledig idag men vaknat gånger tusen i natt för att man är kissnödig. Molvärk är helt naturligt jag har det nästan hela tiden. Den lille försöker göra rum i magen . Hur mår du Ella Jade? April barn håller alla tummar och tår att det blir positivt.
RIngde BM idag och har fått en tid den 8 december. Känns som en evighet dit men jag hoppas tiden går fort.
Går ni med den här jobbiga känslan tänk om det blir MF. Det är så jobbigt nu när man ska vara glad. Liv rädd för de. Vill att det lilla livet ska vara kvar.
Usch och så är man dum och läser trådar om sådanna som fått MF. 1 av 10 får MF fast 80% går det utmärkt för. Ska nog börja tänka på den siffran i stället tror jag.
Vill också göra tidigt VUL, vet ni något ställe i Sthlm som gör sådannt?
Jag ska försöka övertala sambon att vi ska till barnmässan i gtb. Skulle vara så kul och gå och mysa med magen .
Ja orolighet ingår nog. Jag tittar på mitt gravtest ibland för att försäkra mig att jag inte såg fel. Man är bra störd ibland hahaha
Vill också till BM nu , det är som ni säger det känns mer verkligt då.
Har börjat svullna om magen, lite mysigt fast man ser mest tjock ut. Men jag vet i alla fall att det är en liten där
Kan någon starta en bild tråd. Ifall man någon vill börja lägga in bilde rpå magen samt saker man köpt osv. Vet att det är tidigt men kul att ha en
God morgon töser .
Jag jobbar kväll men ändå kan jag inte sova .
Jag äter vitaminer från Apoteket kvinnans val eller vad de heter. Innehåller allt man behöver tydligen. Skadar ju inte att äta en tab om dagen.