Juli bebis 2012
MollyMiranda: jag äter 100 per dag. Ska ringa Flm och be dem ta prover. Kommer inte ihåg vad jag låg på sist. Usch berodde missfallet på låg ämnesomsättningen? Bra att kolla sin värden då ganska snart.
MollyMiranda: jag äter 100 per dag. Ska ringa Flm och be dem ta prover. Kommer inte ihåg vad jag låg på sist. Usch berodde missfallet på låg ämnesomsättningen? Bra att kolla sin värden då ganska snart.
Tänk om man bara kunde slappna när man äntligen är gravid är så rädd för missfall hela tiden. Molandevärk i magen konstan nästan, fast det är väll lillen som vill göra plats. Om Ändå kunde komma till v12
Jag har också testat flera gånger, jag är mycket trögfattad .
Vi prickade första försöket mitt andra och sambons första. Det var ju 11 år sedan jag fick dottern så det blir som att det är första igen. Är så förväntas full.
Ja svullen är man, jag undrar vart tusan magen kom från. Gjorde digital idag och jag är i v 5 eller ja 4+något. Köpte armband som ska hjälpa mot illamåendet. Hoppas verkligen att det fungerar. Kan tyvärr inte använda på jobbet då jag är sjuksköterska.
Jag ska också börja plugga har jag tänk till våren 2013. Barnmorska står på listan .
Hur mår ni tjejer. Har ni börjat kolla på bebis saker redan???
EllaJade: hoppas det var en normal blödning man kan ha under graviditeten. Berätta hur de gick sen. Håller tummar och tår för dig
Usch lider med dig Ella Jade. Man är redan orolig som en gris och så kommer det saker som inte ska komma men endå kan vara fullt normalt. Hoppas BM ringer snart så det stillar lite din oro. Styrke kramar
Jessamy: band man har runt handlederna som ska hjälpa mot illamående.
Usch hoppas det går bättre för dig denna gång så du inte mår så dåligt. Hoppas allt löser sig till det bästa med dig och sambon. Tungt när det varit tungt i ett förhållande, skapar massa tankar.
Jessamy: Ååå MAVA v-ås . Är från v-ås sj. Har jobbat på avd 95. Har några kompisar som jobbat på MAVA. Cocce och Javier. Bor just nu i sthlm och jobbar på ÖNH avd en akutvårdsavdelnig. Men vi ska flytta hem igen.
Fick sånna dumma tankar ikväll dumma tankar om missfall. Varför ska man känna så för. Hatar det.
Illamåendet har satt fart. Fick åka hem från jobbet idag då jag mådde sjukt illa samt hulkade hela tiden. Klarade inte av doften.
Jessamy: Klara vad är de?
Jag ska också köra dykartekniken har jag tänkt. Gjorde det första också, från första värken tills hon var ute tog 3h och 48min. Det var en riktigt snabb förlossning.