Juli bebis 2012
Hej och grattis alla glada!
Oj, vad det skrivs i denna tråden.....tänkte läsa allt från början och sen skriva så jag är uppdaterad men det hinner jag inte med, så jag kastar mig in här.... =)
Plussade förra veckan den 3 november med CB digitalt test - där stod det 1-2 veckor..... Vet inte varför jag testade men kände det lite på mig.... men vågade ändå inte hoppas. Mannen trodde knappt på mig OCH testet och vill att jag ska göra ett test till som backup, men vad jag förstår så är testet väldigt säkert. Stämmer det att man sen lägger på 2 veckor för att få den veckan som barnmorskan sätter en i?? Ska testa och mata in min info här på FL och se vad den säger. Har ändå ganska bra koll på läget då jag haft en app som heter P Tracker på min mobil där jag skrivit in när jag haft mens, sex etc. Haft väldigt oregelbunden mens.....
Enligt mobilen har jag BF 18 juli iallafall! =)
Vi har en son på 19 månader sen tidigare. Jag är 34 år (snart 35) och bor mellan Lund och Landskona i Skåne. Dröjer lite med att kontakta BM - känns konstigt att ta kontakt med henne så här tidigt....men det är kanske inte är fel om det är kö....
Symptom hos mig: Illamående!
Grattis till alla här och kul att få sälla sig till detta gäng!
Kram och ha en bra dag!