Välkommen alla nya! :o)
Vad ledsamt att läsa om er som fått MF! Hoppas verkligen att det tar sig snart för er igen! Själv har jag ju varit orolig eftersom jag tycker att jag känner för lite. Igår högg det liksom där nere, rätt ihållande, men inte så mycket så det var jobbigt. Hur som helst så var det droppen för mannen som krävde att jag skulle åka till KK-akuten idag. Sagt och gjort, efter avlämning av barn, så åkte jag dit. Det var ett nummer före mig och det tog 1,5 timme innan jag kom in. Då fick jag kissa i en mugg, vänta 10 minuter till och sedan sa hon att det visade positivt och att jag var välkommen tillbaka om det började blöda eller göra mer ont.
Jo, det är ju kul att jag fortfarande är gravid, men jag, som bara har en äggstock och en äggledare kvar och är orolig för x hade ju gärna fått ett VUL också. Men visst, det är en akutmottagning, så jag ska boka tid hos min gyn nu istället. Dock, ingen blödning, ingen smärta att tala om och positivt utan tvivel... i v. 7 kanske man ska nöja sig med det... :o)
På willys i helgen hittade jag Dufvenkrooks (eller vad de heter) alkoholfria glögg med smak av choklad och chili, så den ska jag prova. Sprang också på en boksignering av Björn Hellberg, så nu har jag en julklapp till mamma!