Välkommen snoffsan08! Jag har inskrivning på alla hjärtans :o) RUL är först den 24/2... dvs. om en evighet...
Vi var på Ullared i helgen (det var min mans och hans kompis idé, inte min) och det var jättekul! Trots att jag är uppvuxen i KBA har jag inte varit där innan. Den enda besvikelsen var att de inte fick besöka Comic land...
Vi hittade en del till bebisen, då det vi har haft till N har varit lånat av min svägerska som ju ska ha samtidigt som oss nu. Vi köpte en babysitter, en musikmobil och en badstol. Sen köpte vi två innersitsar till toaletten för N´s skull, när han nu ska lära sig att gå på toa, men de passade inte på någon av våra toaletter, så det var ju lite trist. De kostade dock bara 10:- styck så... Sen blev det handdukar, springform, en tavla, lite kläder... det vanliga. Och så ett nytt Zeldaspel till mig :o)
Igår fattade jag ett - för mig - jobbigt beslut, nämligen att ta en paus från kören jag sjunger i. Jag har varit så himla trött att det inte har kännts kul att köra dit. Vi övar på tisdagkvällar och jag har bara inte orkat... :o( Men det var ett jättejobbigt beslut, även om det bara är till mars (hoppas jag). Jag kommer visserligen fortfarande att vara gravid, men det kommer att vara ljusare ute och jag hoppas att jag kommer att känna mig piggare igen då. Dessutom ska jag nog börja med järn igen. Jag har ätit gravid-vitamintebletter, men de är slut nu...
Alla i våra familjer vet om att vi ska ha en till och de flesta på jobbet, det har liksom läckt ut lite by on by. Min familj fick veta vid nyår, hans lite tidigare eftersom vi bor nära dem och träffar dem oftare. Ang. vikt... har ingen som helst aning. Jag tror att jag vägde mellan 63 och 64 kg när jag blev gravid, men vi äger ingen våg, så jag får väga mig hos MVC eller hemma hos folk som har en.