Juli bebis 2012
Hejsan Svejsan!
Tänkte presentera mig .. har tjuvläst tråden enda sedan start i stort sett men inte skrivit innan.
Jag är 31 år och jag och min sambo väntar vårt första barn. Är beräknad till den 8 Juli och går in i v 14 idag.
Resan var lite krokig i början med två blödningar i v 7, och det var inte direkt en planerad graviditet och pga minipiller så har jag inte haft direkt koll på mina cykler... så jag gjorde två UL vid blödningarna, och ett i v 10 då vi trodde vi skulle kunna göra kub, eftersom jag fick min inskrivningstid efter min sista mens, men den var alldeles för liten då... men vid alla UL har den mått bra och på det i V 10 fick vi se lite sprattel.... Underbar känsla...
Idag har vi varit och gjort KUB.. fick låg risk 1 / 9000, och allt så bra ut med den lilla rackaren i magen. Tror vi tittade på den i stort sett i en timme innan BM fick den att vända sig ordentligt så hon kunde mäta nacken... jag fick tom hoppa runt lite på britsen så den skulle vända på sig.. .men inte då... den var inte lättlurad inte... : )
Så ni har vi nya fina bilder på den lille i magen, och man kan känna sig lugn ett tag... : )
Hoppas få hänga med er fram till Juli då bebisen ska komma om allt går som det ska!!
Tack för ordet! ; )