Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Trolla75 skrev 2012-02-22 13:56:10 följande:
    Skönt att du känner av bebis mer nu!
    3e april har jag mitt första besök sedan inskrivningen mm. Så dryg väntan!
    Jag har med lååååång väntan till nästa besök... ska dit igen den 3:e och då är jag i v 26+1... Känns som det är så himla lång tid mellan barnmorskebesöken... 

Har varit UL nu, men innan dess så träffade jag henne när jag var i v 10 på inskrivningen jue...

• EllaBella02
    owner skrev 2012-02-22 14:18:32 följande:
    jag har inte känt någon rörelse på 1½ dag, borde man vara orolig?
    Nä, det tror jag inte du behöver vara, men jag vet hur det känns!

Jag som trodde all oro skulle släppa lite när man gick över v 13... : ) tji fick jag! : )

Du kommer säkert känns någon rörelse senare idag eller imorgon... så här i början läste jag att det kan ta en vecka!!! mellan att man känner någonting.

Det är inte förrens i v 27-28 tror jag någonting som man ska känna varje dag... annars får man slå BM en pling..

Kram! 
  • EllaBella02
    Min stora tjej sa för några dagar sedan "Mamma du måste logga in på FaceBook, folk tror du har dött!"
    ´Ha ha ha ha.. gud va rolig! : )
  • EllaBella02
    snoffsan08 skrev 2012-02-22 15:01:38 följande:
    Jag har oxå varit lite kluven, men jag har inte gått ut med det på fejjan än. Är knappt nåt där längre öht faktiskt. Tycker det är bättre här på något sett. Det beror väl på om du bara har "nära" vänner där eller många ytliga oxå. Jag har vissa vänner där som är så sjukt nyfikna av sig, så jag har valt att bara beräötta för mina närmsta vänner faktiskt. Det syns klart och tydligt på mig att jag är gravid, så skulle jag träffa på nån av mina ytliga fb vänner så skulle dom ju se det iaf.
    Precis så känner jag också! : )
  • EllaBella02
    Trolla75 skrev 2012-02-22 15:09:23 följande:
    Nu sticker jag på jobb... kommer tillbaka i morgon efter9- 10 eller nått...

Ha en fortsatt trevlig em/kväll
    Detsamma! : )
  • EllaBella02
    Maryveken skrev 2012-02-23 09:34:56 följande:
    RUL igår, allt såg fint ut. 
    Vi väntar en flicka! :D 
    Grattis till tösabiten och lyckat RUL!
  • EllaBella02
    Emmizen80 skrev 2012-02-25 13:41:09 följande:
    Hej. Första gången jag skriver här. Har följt tråden länge men inte vågat mig på att skriva med er här. Har bf den 16/7. Har en dotter född dec 2006. Har försökt att få till syskon under många år. Denna grav kom till efter andra pergotime/ovitrelle behandlingen. Privat Ivf skulle startat nu i mars. Graviditeten känns för bra att bra sann, kan inte njuta fullt, är för orolig hela tiden att något ska gå på tok. Vul såg bra ut, likaså Kub/nupp. Ul på fredag den 2e mars. Är 31 år och bor i Linköping.
    Grattis till bebisen och välkommen hit!

Du är inte den enda som är orolig av dig så välkommen att oroa dig tillsammas med oss! : ) 
  • EllaBella02

Vi var på IKEA igår och försökte utnyttja erbjudandet, köp en madrass få en spjälsäng.. Tror ni det fanns några kvar eller? : ) Näää... 

De hade väl typ 30 stycken eller nåt säkert... : )

Så det blir som planerat.. vi lånar en säng i stället och köper ny madrass och allt annat i tygväg.. Känns onödigt att köpa en säng när vi får låna en... : )

Nästa helg ska vi åka och titta på en begagnad vagn som en kompis kanske ska sälja.. En Emmaljunga mondial white leatherette med sportchassi. De har även en bilbarn stol i samma serie så man kan sätta fast med adapter på chassit också.... vi får se.. är priset bra klipper vi nog till... 

Annars blir det som planerat en ny Kronan i stället.

Kram på er brudar!! 

• EllaBella02
    michelodeon skrev 2012-02-26 14:26:11 följande:
    Vi var till Ikea i fredags och då var dom slut :( fick veta att dom skulle få in 30 st till lördagen så sambon fick åka iväg och springa in så fort dom öppnade igår det var massor som stod och väntade på att få komma in så alla fick ingen då heller men sambon fick iaf tag på en . Tycker det är dåligt att dom inte bunkrar upp ordentligt när dom ska ha ett så fint erbjudande.
    Ja, jag håller med... De borde nog fatta att det skulle bli anstormning... Men jag antar att de kanske hoppades att man ställt in så så mycket på att få med sig en säng hem att man skulle köpa någon annan modell istället... : ) 

Svar på tråden Juli bebis 2012