Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Juli bebis 2012

Grattis enilorac :) åhhh vad jag längtar till min bebis men men idag är det 29 dagar kvar till Bf .... Hoppas på mindre

• nilepile89

Grattis grattis :) åhh vill oxå gosa med bebis :) men men Bf den 29 vem bet blir väl den första kvinna i släkten som går över tiden oxå.... Men det hoppas kg verkligen inte!!!

• nilepile89

Grattis till de nya små liven :) nu är det nya bebisar så fort man går in och kollar. Längtar.....

• nilepile89
    haanaa skrev 2012-07-03 15:20:22 följande:
    Hej:) efter tul torsdagen 21/6 fick vi beskedet att våran tös var -55% tillväxthämmad, hon hade knappt något fostervatten och låg i säte. Efter 6 veckor fick jag tid för tul och då hade jag sagt att jag känt att nått inte stämmde och magen hade inte växt nått. Blev akut snittad på midsommarafton 22/6. Då sågs det att moderkakan slutat växa den vägde endast 270gram men inte en läkare kunde säga varför för den var så fin så. Men ut kom en liten liten Alice med sina 42cm och 1550 gram. Vecka 37+0. Hon är jätte stark och mår superbra, nu ska vi bara kämpa med hennes vikt:)

Grattis till flickan, tur att det gick bra ändå :)
  • nilepile89

jag dricker 4 koppar om dagen av hallonbladste, känner bara vissa dagar, så jag vet inte om det faktiskt är tet eller om jag haft det ändå...

• nilepile89
    Tekla78 skrev 2012-07-03 20:53:25 följande:

Jag dricker nog också ca 4koppar, fast kallt eftersom jag tycker det är svårt att få i mig så mycket varmt. Idag testade jag att, som någon skrev här i tråden, inte hälla kokande vatten utan lite avsvalnat. Kanske var det inbillning, men jag har haft många och ganska långa sammandragningar sedan jag drack senaste koppen. Dock inga av förvärkskaraktär.

åååh jag skall testa det med avsvalnat vatten att göra det. Ja jag dricker det oxå gärna kallt mycket lättare att få i sig större mängd då¨:)
  • nilepile89

Lycka till frusandra :) jo jag håller med jamtlandsstaus många som får tidigare känns det som :)

Svar på tråden Juli bebis 2012