Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Juli bebis 2012

Maho81 skrev 2012-07-12 22:38:00 följande:
    Ingen slemmis ännu, men barnmorskan kollade tappen i går och den är mjuk och halverad =) + jag har förvärkar av och till.

ja förvärkarna känns som det är bra :) jag har inte haft några sen lördags konstigt nog innn dess hade jag typ varannan dag... konstigt att vïssa barnmorskor kollar medans andra inte gör det...
  • nilepile89

Grattis till den lilla simon :)

här skrivs det så himla mycket, :)

anjiali skrev 2012-07-12 23:56:13 följande:
    Mig. Hade god lust att svara - sätt på mig för fan så ungen kommer ut !!! Men sa istället att han kunde sätta på te vatten .

Hur kan det vara så här psykiskt jobbigt ???
    Hur många % av vaken tiden känner ni efter eller tänker på att det skall starta ???
    Jag tror att det är 98 % av vaken tid .... Helt sjukt och maniskt .

Jag vaknar vareje morgon ihop om att nåt sdkall hända och jag har faktiskt 16 dagar kvar till bf så jag förstår hur det måste kännas för dig. Tänk om man kunde veta... varje dag känns som en evighet

• nilepile89

Vart hos bm idag :) v38+1 sf 38 blodtryck 120/80 vikt 20 kg. Fy jag vill ha ut denna lilla krabat nu !!! :)

• nilepile89

Jag är kvar har Bf 29/7 blir väl antagligen en augustibebis. För slemproppen betyder ju inget .....

• nilepile89

Här blir det la oxå förösöka med färdknäpp ikväll, sist gjorde det så jädra ont så fick lägga ner. Men ikväll då jävlar...

• nilepile89

Grattis Charlottetott :) håller med dig millifjor vart är instruktionsboken ?? Fan va jobbigt det är att inte vet.....

Svar på tråden Juli bebis 2012