Alemonia skrev 2012-04-18 11:29:49 följande:
Idag (29+1) har jag varit till BM och allt såg bra ut förutom att jag behöver få i mig lite mera järn då jag låg nära nedre gränsvärdet. Det får bli lite leverpastejsmackor samt blutsaft så borde jag med lite tur kunna klara mig utan järntabletter.
Har någon några bra kosttips? Kött och grönsaker vad det min BM sa i övrigt men jag är tyvärr en fiskälskare.
I går så fotade maken magen för första gången. De bilderna har jag själv dock inte sett ännu (jag får be om det i kväll) och får jag dem digitalt så ska jag försöka få in en i bildtråden.
Tråkigt att ni haft mindre positiva upplevelser av TUL som ni själva betalat för!
Synd att det inte är säsong, annars är jordgubbar riktiga järnbomber. Jag behöver oxå mer järn och jag tänker inte stoppa i mig en enda niferex till. Har hemofer men jag tycker de e knöligt att man måste tänka på att inte äta mejeriprodukter osv inom 2 h.
Skulle oxå vilja gå på TUL! fick ju de förra gången eftersom moderkakan låg i vägen. Dock tänker jag inte betala för ett ultraljud till så jag får väl snällt vänta till juli :)
Jag har fortfarande inte en enda bild på magen, kanske borde ta någon..