Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Jag tror att jag är för orolig. Nu nobbar ja så över att han har fötterna neråt o huvudet mot revbenen..
    Ja är såååå rädd att han inte ska vända sig, och jag är livrädd för att snittas :(

• FruSandra

Trolla 75
    Han sparkar på urinblåsan.. Sen brukar han puta med rumpan till höger om naveln..
    Ja gjorde ja ett extra ul för två veckor sen, o då låg han med fötterna neråt...

• FruSandra

Jag prata med sjukrådgivningen nyss. (ang smärtan i magen- lika som igår)
    Hon ville att ja skulle ringa förlossningen och prata med dom.
    Men ja har inte ringt än. Är otrolig för att de ska tycka ja är fjompig... :S

• FruSandra
    snoffsan08 skrev 2012-04-17 11:12:38 följande:
    Hej tjejer.
    Ser att det är fler som har problem med sömnen, skit och elände är det. Inte så överdrivet långt kvar för oss iaf, det är skönt.
    Gick en promenad igår runt lunch som för mig tog sammanlagt ca 1 timme men som i normala fall ska ta ca 20min. Det fick jag sota för igår eftermiddag. Kunde knappt gå då. Känns helt hopplöst att inte ens kunna gå en kort promenad. Det brukar bli bättre mot slutet av graviditeterna för mig, då kan jag oftast gå en promenix. Hoppas på det denna gång med, så man kanske kan få igång det lite snabbare, om jag nu inte skulle bli beviljad igångsättning innan.

Ikväll ska vi på TUL!! Ska bli SÅ spännande att få se det lilla knytet igen. Se om det verkligen är en tjej och se hur stor bebis är.

Har ni kommit fram till några namn än då?

Vi står fast vid Linus om det blir en pojke, men är lite kluvna om det blir en tjej.
    Vi hade tänkt oss Felicia, men min mammas hund heter det (hon är visserligen gammal och kanske inte lever så länge till) men så fick vi reda på att min syster skaffat en ny häst, som oxå DEN heter Felicia, då blev vi lite fundersamma. Vi har även Malin på tapeten. Då Linus är pojknamn som är en mix av mitt och mannens namn, så är Malin "flickmixen".  Mina två äldsta börjar på bokstaven E, så då hade vi tänkt att dom två minsta skulle börja på samma bokstav, men det kanske inte är nödvändigt, vad tycker ni?

Felicia eller Malin?  

Jag tycker mallin om alla djur heter felicia :D

Vilkket lyx med TUL, ajg vill också gå på de.... Undrar varför de är så olika överallt... Där ja går blir man inte ens erbjuden ett TUL :S

Jag sover okcås som en kratta... Vaknar så fort man ska vända sig om och har svårt att komma till  ro på kvällen :S
    Hoppas de går bra idag :D

Hos oss lutar de nog åt att de blir en Vilgot :D Men än hinns de ändrar flera gånger tror ja :D      
  • FruSandra

Jag tar min hemofer tillsammans med färskpressad apelsinjuice..
    Man ska ta allt järn med så mycket c-vitamin som möjligt för att de tas upp bättre :D

Nu ska jag göra mej klar för besök hos BM..   

• FruSandra

Sajo81
    Ja lider med dej! Du får Proppa I dej jordgubbar och leverpastej samtidigt som du dricker/ äter massa vitamin..
    Fast de kanske ha samma effekt som för mycket kött och linfrön?

Ja va hos bm idag.. Allt lät o såg bra ut. Mitt järnvärde har gått upp från 111 till 119, så nu e de godkänt, vilket känns skönt då jag bara tar och kan ta 1 hemofer om dagen :)

Svar på tråden Juli bebis 2012