Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Engla80
    Vilken underbar lättnad..

Hera78
    Ja ska pröva mej på den där drycken imorn :) måste man ha citronsyra? Vad e den bra för?

• FruSandra
    JennyL88 skrev 2012-01-15 19:31:41 följande:
    Citronsyra är ett surhetsreglerande medel som används i mycket av dagens matprodukter och de flesta drycker.
    Kan också användas som avkalkningsmedel, super bra!! {#emotions_dlg.flower}

Så då behövr jag använda citronsyra? Jag hade inte de hemma och hade ingen lust att åka o handla :S
  • FruSandra
    FruSandra skrev 2012-01-15 19:36:13 följande:

Så då behövr jag använda citronsyra? Jag hade inte de hemma och hade ingen lust att åka o handla :S

Jag trodde att de kanske var sånt som "förlänger" hållbarheten :D
  • FruSandra

Jag välkkomnar också v 16 idag :)

Imorse vaknade jag av bubbel/ fladder i magen. Helt fantastisk känsla :)  

• FruSandra
    EllaBella02 skrev 2012-01-16 11:11:31 följande:
    Alltså jag tycker det är svårt att veta om man känner någonting faktiskt, känner ju en del bubbel och fladder, men det kan ju lika gärna vara tarmarna... så jag vet inte om jag har känt någonting ännu med all säkerhet.. : )

Jag har också haft en heldel faldder och bubbel i magen, men de här var något helt annan känsla...
  • FruSandra
    Trolla75 skrev 2012-01-22 11:01:13 följande:
    Maryveken - Välkommen! Glad

Vid ansträngning kanske det är foglossningar du fått, men det är väl ändå lite tidigt?
    Annars så låter det som ligamentsmärtor, de spänner och smäller till och gör jätteont! Men försvinner lika snabbt.

Fast jag fick foglossning redan i v 11 nu är jag sjukskriven ett tag pga de :)
  • FruSandra
    Maryveken skrev 2012-01-22 20:09:09 följande:
    Upp 4 kilo nu från 56 till 60, vecka 15. 
    Men förra grav gick jag från 52 till 77kg. Så jag tror på nått sätt att om man är liten och nätt så går man upp mer?

Så kanske de är... Fast inte för mej... Ja är 170 lång o väger nu 51 kg... Så ja är rätt smal med andra ord...
Svar på tråden Juli bebis 2012