Juli bebis 2012
Ja, jag måste verkligen röra på mig annars blir jag hur svullen som helst! Tack för alla tips annars! Blir nog att testa alla.
Ja, jag måste verkligen röra på mig annars blir jag hur svullen som helst! Tack för alla tips annars! Blir nog att testa alla.
Välkomnar tvåsiffrigt idag! 99 dagar kvar till beräknat BF! : )
Välkomnar v 27 idag. 26+0. : )
Har också varit hos BM idag. Sf- 26 Blodtryck - första 140/90, hon tyckte det var högt. Fick vila 20 min sen hade jag 130/65 men jag ska tillbaka på torsdag och ta ett nytt blodtryck och urinprov. Hjärtljud - pendlade mellan 120 och 160 om den rörde sig eller inte men fick 140 i papprena. Sockret var bra, urinprov sa hon inget om så jag antar att det var bra. Tog även prov för blodgruppering. Kändes lite jobbigt med högt blodtryck men det gick ju ner när jag vilade och det var ju skönt.
Hej på er!
Nojjar fortfarande lite över mitt första blodtryck igår... 140/90 första och sedan efter jag hade vilat så fick jag 130/65
Är det någon mer som har haft högre blodtryck? Är ju min första grav, och jag har ju inget att jämföra med.
Ska tillbaka imorgon och ta om blodtrycket.
De tog även urinprov och jag antar att de hade sagt om jag hade haft någon äggvita i urinen då.
Blä... det blir lite som en ond cirkel.. man stressar för man har högt blodtryck, och stress orsakar högt blodtryck.. .: )