Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

SessanM: jag har precis samma problem, Tyra somnar så gott efter sista flaskan men så sover hon någon timme o så vaknar hon o man får natta om vissa gånger andra gånger räcker de med att stoppa in nappen!
    Jag behöver o också lite tips på mat, hon har än så länge bara fått rotfruktspure och päron/äpple/Katrin plommons puré!
    Ang. Badkläder så köpte jag bad blöjor på Ica för 50 kr 12 st tror jag de var :) vi ska åka till Teneriffa på söndag! Men sen har hon en liten bad dräkt också men hon kommer ju mest ligga i skuggan under parasol o men en spark dräkt! Ska bli så gött o komma bort till värmen en vecka! :)

• juliaannaeva

Är de någon som flugit med en liten o som vet om de är okej Att ta med ersättning på pulver? Kommer man igenom säkerhets kontrollen med de ?

• juliaannaeva

Hehe ja ;) men om man hat med pulver o sen köper vatten där inne, o blandar ut med tevatten så man får rätt temperatur. Får man smaka på pulvret då?

• juliaannaeva

Haft en trevlig kväll med 3 rätters. Ihop med mannen o hans mamma och pappa :) Tyra sover och jag tänker göra detsamma nu! Godnatt alla. Hörs nästa år ;)

• juliaannaeva

Någon mer än jag som har en trasslig bebis vid läggdags? Hon r jätte trött men ill tjuter o vägrar sova... Hon ligger och blundar men så fort jag lägger ifrån mig henne så vaknar hon o är ledsen... Är de någon slags separations ångest?
    Hon sover en timme på fm ca 2 på eftermiddagen och sen vill hon helst sova typ 20 min mellan 17-19 o sen försöker vi natta henne vid 19.30 vilket brukar ta 20 min så hon är i säng innan 20. Men dem senaste dagarna har hon varit i säng 22... :(

Svar på tråden Juli bebis 2012