Juli bebis 2012
Nån mer som fått förvärkar än?
Ja hade hela kvällen igår.. Hade ingen aning om att de va de förrän ja fråga min syster varför ja har mensvärk nu, till o från :S
Men hon sa att man kan ha de i flera veckor/ månader innan :)
Nån mer som fått förvärkar än?
Ja hade hela kvällen igår.. Hade ingen aning om att de va de förrän ja fråga min syster varför ja har mensvärk nu, till o från :S
Men hon sa att man kan ha de i flera veckor/ månader innan :)
Min mage har sjunkit galet mycket... De börjde redan för nån vecka sen, men idag syntes de ordentligt.. Lägger in en bild i bildtråden...
Imorn är de TUL som gäller :S Måttligt nervös och samtidigt förväntansfull....
ang drömmar, jag drömmer sjukt konstigt, har gjorde de hela graviditeten :S
Usch! TUL idag, 8.30 och jag är nu skitnervös :S lyckan är iaf att maken lyckandes kunna följa med OCH dessutom va ledig HELA dagen :) (vilket är stort ;))
Jag gjorde TUL idag. Allt såg bra ut, envis rackare som inte ville samarbeta.. Han låg lååångt ner i bäckenet.. Ca 1700g så de va ok. Han va tydligen smal..
Om 2 veckor ska vi tillbaka för att se så han växer enligt sin egna kurva.
Växer han som han "ska" så borde de bli en 3,5 kg bebis.. Stort tycker ja men ja vet att de är normalt...
Anledningen till mitt TUL e för att magen inte vuxit som den "ska". Sf måttet e endast på 26... O då är ja i v 32...
Fick med mej 2 bilder också
Idag ska vi på föreläsning på förlossningen.. Ja vet inte om ja glömt de eller förträngt de ;)
FroggyL
Jag har Också B12 brist.. Jag hade så lågt så jag tappade synen på mitt ena öga... O de va så lågt så ja fick börja med injektioner.. Nu äter ja en tablett om dagen och kommer få göra de resten av mitt liv...
O synen har inte blivit helt återställd heller...
Jag började med lillemans rum igår.. Rev tapeter.. Men idag känner ja att gråten inte är långt borta då jag verkligen inte har nån ork.. Men vill ju samtidigt så gärna bli klar...
Nu har klockan passerat 00.00 så ja välkomnar v 33 nu :)
Massa massa sammandragningar och förvärkar.. Men nu ska ja ta en Alvedon o sova..
Vermillion
Skickar några kramar och beklagar djupt