Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Jag går varannan vecka.. Har gjort de sen v 30, (är i 34 nu) ska dit idag faktiskt :)
    Då kollar hon socker i urinet, blodtryck, järn, vikt och sockervärdet.
    Samt lyssnar på hjärtat och känner hur han ligger....

• FruSandra

Åhh ja är så sjukt besviken!! Vi skulle ju få våran vagn (brio happy, ligg+sittdel) i början av maj.
    Nu e de långt ifrån början av maj så ja ringde dom idag för att kolla vart den tagit vägen..
    Sittdelen och chassit har dom men liggdelen har inte kommit utan fått nytt leveransdatum i SLUTET av JUNI!!!! Åhh ja är så besviken! Dessutom är de ingen som tror att lilleman kommer komma å komma då, eftersom han är fixerad och ligger långt ner i bäckenet.. Dessutom har ja massa förvärkar + sammandragningar.
    Hon på BP skulle iaf göra allt vad hon kunde för att få tag på liggdelen. De hade känts bättre om de va sittdelen som va sen...
    Nu känns de bara skit! Ja hade ju lika gärna kunna köpa en billig begagnad om ja ändå ska få låna en liggdel av dom, om lilleman skulle komma tidigare... :(

• FruSandra

TUL idag gick jätte bra. Fortfarande en pojke :P ;)
    Han väger nu 2128 g och när han föds ( om han kommer när han ska!) så kommer han va ca 50 lång o väga ca 3200 :)
    Rätt lagom :)

• FruSandra

Ang alkoholfritt som är 0,5% de är de i allt. Mat och drycker och allt man stoppar i sig..
    0,5 räknas som alkoholfritt..

• FruSandra

God morgon tjejer!
    Vill bara önska er en underbar dag!
    Själv ska ja iväg till Nynäshamn och sälja på "Nynäs största loppis" :)
    Hoppas få in några kronor, men framför allt att bli av med sakerna :)

• FruSandra

Välkomnar idag v 35 :D underbart!
    Loppisen gick superbra o vi tjänade en bra hacka för vårat "skräp" :)
    Dock var jag helt slut efter gårdagen och somnade ovaggad kl 22..
    Hade då världens sammandragningar och förvärkar..
    Hur vet man om de är förvärkar eller vanliga värkar?
    Trodde nästan att vi skulle behöva åka in...

Om ett år får vi förstföderskor fira morsdag :) tänk vad underbart!
    Jag fick visserligen 2 armband idag i nästan-morsdag-present :)

• FruSandra
    MissMurrig skrev 2012-05-28 06:17:41 följande:
    JA herre gud.. Jag är så trött efter loppisen igår. Att det ska vara så jobbigt att bara sitta/stå och sälje "skräp". 

Sålde inte mycket saker dock, inte ens 10 grejer, men jag hade fika som jag sålde, och det fick jag ihop en del med! Min bästa kunder var de som sålde saker brevid oss De köpte säkert 8 st kaffe/kaka!
    Vart stod ni någonstans? Jag tror vi hade sålt bättre om vi hade stått vid typ plaskis
    Vi stod i Nynäshamn och sålde.. Va ca 170 säljare där.. Vi åkte dit med 3 fullproppade flyttkartonger och några backar och lösa saker.. Vi kom hem med knappt 1 flyttkarton :D
    Perfekt nu i sjukskrivningstider :D  
  • FruSandra

Idag känner jag mej jätte konstig. Jag är trött och orkeslös. Får dåligt samvete för minsta lilla småsak. Prata med en vän i telefon som skulle komma till mej på onsdag. Men tror inte hon gör de. Får då dåligt samvete för att ja ens tänker så trots att de är så de brukar vara. (de är ofta hon bangar nät man bestämt nåt)
    Gråter fast ja i te vet varför egentligen. Och i magen känns de jätte konstigt. Han rör sig. Kanske mer än vanligt? De ilar och hugger i nedre delen av magen och ilar ner i snippan.. Jätte obehagligt.
    Jag har även fått springa på toan 3 gånger (vilket ALDRIG hänt förut?
    Tänker massa på förlossningen och oroar mej för att ja inte ska veta när de händer, och oron att maken inte ska hinna hem.
    Han jobbar i Eskilstuna, 7mil här ifrån de är även där vi ska föda..

Förlåt för mitt klagande, men vet inte vart ja ska ta vägen...

• FruSandra

Sajo81
    Fast min bebis har varit fixerad i flera veckor så de tror ja inte stämmer... :S

Svar på tråden Juli bebis 2012