Inlägg från: Tolle83 |Visa alla inlägg
  • Tolle83

Juli bebis 2012

Ja tycker att mitt bf borde vara 8 juli eftersom ja kliver in i v 14 idag... Ja längtar så tills mitt ul 9 feb :)

• Tolle83

Jantlandsstatus
    Jo de är de ja har, men räknarna stämmer inte då..
    Igår gick ja in i v 14 men skriver ja in bf 9 juli så visar de flesta att ja går in i dag. I de stämmer inte enligt vulmåtten...
    Men idag är ja iaf 13+1 :)

• Tolle83

åhh min barnmorska ringde mej nyss... Trodde av nån konstig anledning att jag skulle få svaret på om jag hade UVI, fast hon på labbet sa att de skulle ta 3 dar...

Men jag fick svar på mina blodprov. Jag har ett lågt sköltkörtelvärde. Så nu måste jag åka in o lämna ett till blodprov imorn....

Hoppas bara att de visar bra.   

• Tolle83

Bees knees!

Nej men vad säger du? Har du haft nån blödning eller? Åh ja beklagar verkligen!! Massa kramar till dig!

• Tolle83

Jag har inte köpt mamma byxor. Hoppas att ja klarar mej utan. Ja använder leggins o tunikor. Ja klarar inte av att ha saker ovanför naveln.. Då får ja panik...

• Tolle83

Usch idag känner ja mej inte alla gravid. Jag har sån sjuk konstig känsla i kroppen som säger att nåt inte är bra.. Jag kissar inte oftare nu än vanligt. Dock blir ja istället akutkissnödig på 2 sekunder...
    Ja är ändå i vecka 14 (13+3)

• Tolle83

Höstlilja
    Näpp jag har ingen angel sound. Skulle antagligen bara stressa upp mej mer om ja inte hitta hjärtat...

Den här tiden kallas spökveckor?

• Tolle83

Höstlilja
    Aha de hade ja ingen aning om... Känner bara sån fruktansvärd oro. Deprimerad o ledsen. Ja har ingen som helt ork till nånting.. Ja bara fräser åt maken o gråter... O sover en hel del...

• Tolle83

Ja va på inskrivning den 15 dec o ska inte tillbaka förrän 17 februari. Dock med rul den 9 feb. Men då på annan ort...
    Tycker att de är långt glapp. De är mitt första. Men hon ringer mej på måndag om mina prover o då ska ja be om ett till vul. Eftersom jag haft så ont och är konstant orolig så tror ja inte de är nåt problem. O efter bees knees (här i tråden) fick ma blev ja ännu räddare o oroligare :s

Svar på tråden Juli bebis 2012