Inlägg från: jessamy |Visa alla inlägg
  • jessamy

Juli bebis 2012

älskadelillaliv: är det hygienen menar du? Jag har haft jobbigt med illamående. Första gången ok illamående. Andra gången illamående så jag kräkte och ej kiune äta. gick ne drygt 10kg de första 18 veckorna. Fick diagnosen hyp0eremesis. Fick lergigan utskrivet. Hjälpte inte. men eet kan du be om ifall du fortsätter må illa. Dock blir man ju dåsig av dom. Jag använde dom på slutet som sömntabletter ;) därefter fick jag primperan suppar som jag tog drygt 3 st om dagen i flera veckor. värdelöst!

Var tal om inläggning men befann mig hos svärförälrarna i belgien och ingen som kunde ta hand om dottern.

Ja det väcker massa. Vi köpte nyss ny vagn. Nu behöver vi tvillingvagn. Vi bor i en trea.. Barnen delar rum. Nu ska tre barn dela.. Kommer bli trångt. Kommer gå. hoppas bara dom sover.

Heaven.. Min första dotter har osvit dåloigt i princip hela livet. Fått medicinera med atarax för det skujlle bli bättre så är ok nu. tänk om dom slutar sova bådae två. usch vilken soppa.

jobbar med som sjuksköterska : ) Ska börja jobba 1 april. Eg på timmar fram till sista aug men nu bolire nog heltie i april sen söker jag hp maj o juni

• jessamy

Molllymiranda: Innan jag fick mitt första barn fick jag ömma bröst rnt äl o hade tills mensen var över. När jag blev gravid hade jag fruktasvärt ömma bröst. Efter det har jag aldrig haft ont igen :) inte vid äl, inte under örra grav.. Nu stra,ar det lite i dom men inte mkt : )

• jessamy

Hej allihopa.
    Iadg när vi satt i bilen kunde jag ha svurit på att jag kände fosterrörelser. Men tror inte att jag kan vara så långt gången. Ska bli spännande att se den dagen man får veat när man eg blev gravid :) lägger till mig i listan på 4 juli.

• jessamy

Älskadelillaliv: Jag vet även att MAVA söker sköterskor ;) Så ett vik kanske innan det är dags för hp? Haha.. cocce?Vet jag inte vem det är. Javier har jag träffat en gång tror jag. Jag är ju föräldraledig så slutade i januari i år :)

• jessamy

Någon mera en jag som har svårt att tro på detta? Jag har jättesvårt att tro på det. Vill gärna gå ut och ta ett gla vin och en ciggarett och lyfter sambons cigg så kommer jag på att jag är ju gravid. Skulle nog varit lättare att förstå om det var planerat :)

• jessamy

P moudi: Var din första förlossning i västmanland? Jag hade en fruktansvärd första förlossning där USCH! Sen gick jag på klara så andra förlossningen blev bättre.
    Min svägerska hrä i Belgien födde barn i vatten. Hon sa att det var det n bästa av hennes tre förlossningar.

• jessamy

Jag är hos svärföräldrarna i Belgien. Nu på lördag skulle jag ut med mina kollegor sen jag jobbade härifrån. Varit gravid varje gång vi varit i Belgien sen jag flyttade härifrån 08. Nu är jag det igen. Nästa lördag skulle jag ut med en av mina bästa vänner och min dotters gudmor som kommer hit från Sverige. Blir ingenting av med det heller. 26 november skulle jag ha barnvakt och 30 års fest :) och i februari  åka slalom med min dotter.

Alla mina planer har omkullkastas :)

Svar på tråden Juli bebis 2012