Inlägg från: Tvåbarnsmamman78 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamman78

Juli bebis 2012

Det är svårt det där... Vill berätta för chefen för att vara snäll då hon ska lägga budget snart och bett folk berätta om det är något som kan påverka...
    Måste gå upp i tid men vill egentligen inte... Men annars kommer det bli jobbigt under mammaledigheten... Suck

• Tvåbarnsmamman78

Någon som vet en bra kalender där man även ser vilken dag man går inbi det olika veckorna.. Hittade en app men på den står det bara att jag är i v.6 inte när jag går in i v.7...???

• Tvåbarnsmamman78

Tifan: tråkigt att höra.. Känner igen det där lite. Visste att min mamma skulle ha åsikt.. "klantarsel" sa hon till mig.. När jag sa varför då sa hon "det var ju inte planerat".... Jobbigt när dem som står än närmast inte blir lika glada som en själv..

Hoppas din mamma kommer på vad och hur hon Sa det och ber om ursäkt.

• Tvåbarnsmamman78

Smått anfådd ibland, även yr/illamående om kvällarna, supertrött, fryser hela tiden.. Magen svullnar upp ibland, oftast när jag har ätit... Molnande värk ibland, även ont i ett, ömma bröst till och från.. Var ju en hel del..

• Tvåbarnsmamman78

Cissi håller tummarna att det inte är något farligt. Och som alla andra säger är det ju vanligt.
    Ella jade: berätta Järna när du varit hos läkaren... Håller tummarna.

Svar på tråden Juli bebis 2012