Inlägg från: Tvåbarnsmamman78 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamman78

Håller tummarna för alla som blöder och ska göra vul/ul denna vecka. Blödde ytterst lite i fre vilket var oerhört jobbigt. Sen har jag legat magsjuk hela helgen. Springer på toa hela tiden för att kolla... Jöttejobbigt.

• Tvåbarnsmamman78

Då kom det lite blod imorse. Igen. Inte så att det rinner men ändå. Blir ju orolig. Och så är man inte hemma utan i London.
    Tänker begära ett vul så fort vi kommer hem. Orolig..

• Tvåbarnsmamman78

Jamtlandstatus: hur har du haft? Känns jättejobbigt när man inte är hemma i Sverige. Kan ju inte göra så mycket än att hoppas på det bästa. Kram på dig och alla andra

• Tvåbarnsmamman78

Kommer hem på tis kväll och tänker ringa min bm på ons så hon fixar en tis till mig. Har även fått jätteklåda som kommer på kvällarna. Jättejobbigt

• Tvåbarnsmamman78

Ska på kub nästa tors och hoppas att allt är bra då. Borde vara så att alla blev erbjudna vul så att man får veta om den lever eller inte. Suck

• Tvåbarnsmamman78

Har också en -06 född juli. Det var tufft. Och jag gick över 11 dagar. Sonen blev jag igångsatt med efter 14 men han kom i nov. Hoppas denna kommer i juni...

Dricker nästan aldrig kaffe längre. Någon gång ibland på em men nu blir det vara te. Inte sugen på kaffe längre fast jag saknar det.

Inte lika trött men har smått ont i ryggen varje dag. Idag värre än tidigare. Är ju bara i v.12.... Men jobbar med barn 1-2,5 år...

Svar på tråden Juli bebis 2012