Juli bebis 2012
Ja det var med rabatt och frakt. Tror dom kommer ta 8390 kr sen för den, men är osäker. Det som tilltalar mig med kronan är att den är enkel, stilren design.
Ja det var med rabatt och frakt. Tror dom kommer ta 8390 kr sen för den, men är osäker. Det som tilltalar mig med kronan är att den är enkel, stilren design.
Bor med i Alingsås, på jobbet är jag den enda kvinnan som ska ha barn. Men tre män ska bli pappor. Vi har alla fått BF inom samma vecka...spännande
Froggyl: vem har ni förresten som BM? Har bara träffat våran en gång på inskrivningen, och har träff med henne på måndag.
Vilket tålamod du måste ha med köreleverna...;)
Era bästa tips mot kramp i vaden???? Helvete vad det gör ont, får det mest i höger ben, fot och även ibland baksida lår....känns som propp i benen
Oj, får nog åka förbi Lidl efter jobbet i morgon o shoppa
Var det i den här tråden som det skrevs om ngn olja som man skulle börja använda efter v33? Är det ngn som har koll på vad den heter o vad den hade för effekt?
Har fått ont i ena handleden...känns för jävligt. Är det BM man ringer för att få tag i ngt handledsskydd eller hur går jag vidare? Sitter på kontor så det känns ju när jag använder datorn
Har fått en remiss nu från min BM o ska till en arbetsterapeut på onsdag morgon för att få ett handledsskydd...BM trodde karpatel tunnel syndrom...så det får bli att tänka till lite mer både på jobbet och hemma
Anjiali: vad jag hörde av min BM senast (för en vecka sedan) är att det inte ska vara några problem med förlossning på Borås i sommar. Dom ordnar det, sen får det kosta vad det kostar för sjukhuset.
Anjiali