Juli bebis 2012
Jag önskar Liams pappa kunde följa med imon när han ska ta sprutan! :(
Jag önskar Liams pappa kunde följa med imon när han ska ta sprutan! :(
Tibell: Han är inte jättehostig men när han väl hostar låter det som hela halsen rivs sönder och idag började han gråta efter hostan. Läkarn var sagt att det är lite krupphosta. Jag vill veta mer om det.
Ikväll så har han för andra gången ( hände för tre nätter sen oxå) spytt rakt ut. Alltså så som de gör i film. Riktig kaskad! Stackarn. :( tror det är slemmet som gör det. Hela hans säng och golvet blev nerspytt :(
Tror ni era bebisar drömmer?
Jag får för mig att Liam har mardrömmar. Han gråter i sömnen nämligen. :(
Liam har fått sina sprutor idag för ett par timmar sen. Nu sover han. Så än vet jag inte hur han kommer reagera.
Han har även fått en inhalator idag.... Läkaren tror han har astma så det ska vi testa i en månad. :(
Millifjor: så länge det inte är en ny förkylning ( kommit samma dygn som sprutan ska tas) så går det bra med snor. Det förklarade de idag på BVC.
Va tror ni om att smörja in sig själv med Vicks när bebisen ligger i samma säng? Dumt va?
Usch! Då blir det inget med det!!
Åååå jag funderar oxå mycket på när man skulle börja försöka igen. Vi har 4 embryon i frysen... Men vi ska prova ett tag själva. Men när är fortfarande frågan.... Ska bli kul att höra hur ni andra resonerar!
JWall - sån är Liam oxå nu. Han är inte vaken alls mycket.. Vill oxå veta!
Han har vart sån i typ en och en halv vecka. Och vi har inte behövt julstressa så det är väl nån period de är inne i säkert.
Men han sover inte länge.... Så frågan är om han vaknar och fortfarande är trött för att sen bli gnällig och tröttare.... Tänk om de kunde prata! :)